Publicaciones (63) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. El papel de la cultura en la evaluación de la felicidad entre países. Una aproximación fsQCA.

    Revista de Estudios Empresariales. Segunda época, Núm. 2, pp. 276-291

  2. Exploring consumer non-knowledge in the agrifood context and its effects on behaviour

    British Food Journal, Vol. 124, Núm. 11, pp. 3624-3643

2021

  1. Do chefs value health in their olive oil purchasing decisions?

    Nutrients, Vol. 13, Núm. 2, pp. 1-10

  2. How can consumer involvement be changed through communication campaigns? An information content choice model applied to the olive oil case

    British Food Journal, Vol. 123, Núm. 11, pp. 3672-3688

  3. Innovar en la información

    Agenda de la empresa andaluza: ideas, personas e instrumentos para dirigir la empresa, Núm. 267, pp. 189-190

  4. Los costes del olivar en la provincia de Jaén

    Mercacei magazine, Núm. 106, pp. 46-50

2019

  1. Indicios de eficacia de la estrategia multi-sello de calidad diferenciada en productos agroalimentarios

    Management in a Smart Society: business and technological challenges (Tokio) : XXVIII Congreso Internacional AEDEM = 2019 AEDEM International Conference : Tokio, 3 y 4 de septiempre de 2019

  2. Towards sustainable consumption: Keys to communication for improving trust in organic foods

    Journal of Cleaner Production, Vol. 216, pp. 511-519

  3. What to communicate: Selecting the information content to increase the demand for food products

    International Food and Agribusiness Management Review, Vol. 22, Núm. 4, pp. 465-481

  4. ¿Cuánto saben los chefs españoles sobre aceites de oliva? Un estudio exploratorio según la calidad del restaurante

    Management in a Smart Society: business and technological challenges (Tokio) : XXVIII Congreso Internacional AEDEM = 2019 AEDEM International Conference : Tokio, 3 y 4 de septiempre de 2019