Departamento
FILOLOGÍA INGLESA
Artigos (14) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2011
-
Comparative of multiplexing policies for online gaming in terms of QoS parameters
IEEE Communications Letters, Vol. 15, Núm. 10, pp. 1132-1135
-
Cross-curricular teaching in Foreign Language classrooms of Jaen and Newcastle secondary schools
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 15, pp. 93-113
-
Cómo explotar textos para trabajar la lectura en el aula de lengua extranjera (inglés). Ejercicios para fomentar la creatividad y la imaginación
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 15, pp. 233-245
-
Detecting learning disorders in students� written production in the foreign language: are Learner Corpora of any Help?
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 15, pp. 35-54
-
El desarrollo de competencias comunicativas a través de seminarios transversales ECTS: una experiencia en la Universidad de Jaén
Education in the knowledge society (EKS), Vol. 12, Núm. 1, pp. 294-319
-
Experiencias de innovación docente desde la interdisciplinariedad: diseño y puesta en práctica de material audiovisual multilingüe de introducción a un laboratorio de química
Iniciación a la investigación, Núm. 6
-
First person shooters: Can a smarter network save bandwidth without annoying the players?
IEEE Communications Magazine, Vol. 49, Núm. 11, pp. 190-198
-
IPTV as a services distribution channel: The importance of interactivity and personalization in the purchasing of news-on-demand packages
Industrial Management and Data Systems, Vol. 111, Núm. 9, pp. 1381-1398
-
Meaning predictability and conversion
Folia Linguistica, Vol. 45, Núm. 1, pp. 165-198
-
Meaning predictability and conversion
Folia lingüística: Acta Societatis Linguisticae Europaeae, Vol. 45, Núm. 1, pp. 165-199
-
Multicultural Teamwork as a Source of Experiential Learning and Intercultural Development
Journal of English Studies, Núm. 9, pp. 143-164
-
Spanish pre-university students' use of English:: CEA results from the Unversity Entrance Examination
IJES: international journal of English studies, Vol. 11, Núm. 2, pp. 141-158
-
The English exam in the University Entrance Examination: an overwiew of studies
Revista Canaria de Estudios Ingleses, Núm. 63, pp. 101-112
-
Treatment change in aolescents with social anxiety disorder: insights from corpus linguistics
Ansiedad y estrés, Vol. 17, Núm. 2, pp. 149-155