Artikuluak (14) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2011

  1. Comparative of multiplexing policies for online gaming in terms of QoS parameters

    IEEE Communications Letters, Vol. 15, Núm. 10, pp. 1132-1135

  2. Cross-curricular teaching in Foreign Language classrooms of Jaen and Newcastle secondary schools

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 15, pp. 93-113

  3. Cómo explotar textos para trabajar la lectura en el aula de lengua extranjera (inglés). Ejercicios para fomentar la creatividad y la imaginación

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 15, pp. 233-245

  4. Detecting learning disorders in students� written production in the foreign language: are Learner Corpora of any Help?

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 15, pp. 35-54

  5. El desarrollo de competencias comunicativas a través de seminarios transversales ECTS: una experiencia en la Universidad de Jaén

    Education in the knowledge society (EKS), Vol. 12, Núm. 1, pp. 294-319

  6. Experiencias de innovación docente desde la interdisciplinariedad: diseño y puesta en práctica de material audiovisual multilingüe de introducción a un laboratorio de química

    Iniciación a la investigación, Núm. 6

  7. First person shooters: Can a smarter network save bandwidth without annoying the players?

    IEEE Communications Magazine, Vol. 49, Núm. 11, pp. 190-198

  8. IPTV as a services distribution channel: The importance of interactivity and personalization in the purchasing of news-on-demand packages

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 111, Núm. 9, pp. 1381-1398

  9. Meaning predictability and conversion

    Folia Linguistica, Vol. 45, Núm. 1, pp. 165-198

  10. Meaning predictability and conversion

    Folia lingüística: Acta Societatis Linguisticae Europaeae, Vol. 45, Núm. 1, pp. 165-199

  11. Multicultural Teamwork as a Source of Experiential Learning and Intercultural Development

    Journal of English Studies, Núm. 9, pp. 143-164

  12. Spanish pre-university students' use of English:: CEA results from the Unversity Entrance Examination

    IJES: international journal of English studies, Vol. 11, Núm. 2, pp. 141-158

  13. The English exam in the University Entrance Examination: an overwiew of studies

    Revista Canaria de Estudios Ingleses, Núm. 63, pp. 101-112

  14. Treatment change in aolescents with social anxiety disorder: insights from corpus linguistics

    Ansiedad y estrés, Vol. 17, Núm. 2, pp. 149-155