Artículos (14) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2011

  1. Comparative of multiplexing policies for online gaming in terms of QoS parameters

    IEEE Communications Letters, Vol. 15, Núm. 10, pp. 1132-1135

  2. Cross-curricular teaching in Foreign Language classrooms of Jaen and Newcastle secondary schools

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 15, pp. 93-113

  3. Cómo explotar textos para trabajar la lectura en el aula de lengua extranjera (inglés). Ejercicios para fomentar la creatividad y la imaginación

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 15, pp. 233-245

  4. Detecting learning disorders in students� written production in the foreign language: are Learner Corpora of any Help?

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 15, pp. 35-54

  5. El desarrollo de competencias comunicativas a través de seminarios transversales ECTS: una experiencia en la Universidad de Jaén

    Education in the knowledge society (EKS), Vol. 12, Núm. 1, pp. 294-319

  6. Experiencias de innovación docente desde la interdisciplinariedad: diseño y puesta en práctica de material audiovisual multilingüe de introducción a un laboratorio de química

    Iniciación a la investigación, Núm. 6

  7. First person shooters: Can a smarter network save bandwidth without annoying the players?

    IEEE Communications Magazine, Vol. 49, Núm. 11, pp. 190-198

  8. IPTV as a services distribution channel: The importance of interactivity and personalization in the purchasing of news-on-demand packages

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 111, Núm. 9, pp. 1381-1398

  9. Meaning predictability and conversion

    Folia lingüística: Acta Societatis Linguisticae Europaeae, Vol. 45, Núm. 1, pp. 165-199

  10. Meaning predictability and conversion

    Folia Linguistica, Vol. 45, Núm. 1, pp. 165-198

  11. Multicultural Teamwork as a Source of Experiential Learning and Intercultural Development

    Journal of English Studies, Núm. 9, pp. 143-164

  12. Spanish pre-university students' use of English:: CEA results from the Unversity Entrance Examination

    IJES: international journal of English studies, Vol. 11, Núm. 2, pp. 141-158

  13. The English exam in the University Entrance Examination: an overwiew of studies

    Revista Canaria de Estudios Ingleses, Núm. 63, pp. 101-112

  14. Treatment change in aolescents with social anxiety disorder: insights from corpus linguistics

    Ansiedad y estrés, Vol. 17, Núm. 2, pp. 149-155