MARÍA LUISA
PÉREZ CAÑADO
CATEDRATICO DE UNIVERSIDAD
Tesis doctoral
Tesis dirigidas (4)
-
The effects of Content and Language Integrated Learning in monolingual communities: a large-scale evaluation in Andalusia 2019
Universidad de Jaén
-
Content and Language Integrated Learning (CLIL): a qualitative study in Compulsory Secondary Education in the Community of Madrid (Spain) 2019
Universidad de Jaén
Chaieberras, Zahra
-
The impact of content and language integrated learning (clil) on valencian secondary education students' english language acquisition and academic achievement: a case study 2018
Universitat de València
Pascual Bajo, Carmen
-
The effects of content and language integrated learning on the oral skills of compulsory secondary education students: a longitudinal study 2016
Universidad de Jaén
LANCASTER, NINA KAREN
Tribunales de tesis (9)
-
Vocal del tribunal
Técnicas cinematográficas en el aula de educación primaria: una propuesta para la mejora de la pronunciación inglesa 2021Universidad de Murcia
IMBERNÓN PÉREZ, VIRGINIA Mª
-
Vocal del tribunal
Los principios metodológicos AICLE (aprendizaje integrado de contenido y lengua) en las programaciones docentes del Programa Bilingüe de la Comunidad de Madrid: un estudio empírico 2018Universidad Complutense de Madrid
CUSTODIO ESPINAR, MAGDALENA
-
Secretaria del tribunal
Uso de la pizarra digital interactiva en centros bilingües: claves para el diseño de un itinerario formativo integrado 2017Universidad de Córdoba (ESP)
Jerez Montoya, Trinidad
-
Vocal del tribunal
La motivación de elección para aprender español, inglés y otras lenguas en Europa del Norte: EL CASO DE ESTONIA 2017Universidad de Granada
Santos Marín, Unai
-
Vocal del tribunal
CLIL in a Multilingual Setting: A Longitudinal Study on Galician Students, Teachers and Families 2017Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea
SAN ISIDRO AGRELO, FRANCISCO XABIER
-
Vocal del tribunal
El programa de colegios bilingües de la Comunidad de Madrid: un análisis del proceso de cambio ocurrido a través de sus profesores 2015Universidad Autónoma de Madrid
Herrero Ramila, César
-
Vocal del tribunal
Metodología en la enseñanza de literatura extranjera: investigación, teoría y práctica. 2013Universidad de Sevilla
Pérez-Cabello, Ana M.
-
Secretaria del tribunal
Cross curricular teaching by means of ict in the compulsory education English classroom 2011Universidad de Jaén
-
Vocal del tribunal
The cooperative organisation of strategies for oral interaction in the English as a second languaje classroom 2003Universidad de Granada
NAUGHTON, DIANE