Argitalpenak (29) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2020

  1. "Narrators never lie": some misconceptions about reliability in fiction to promete critical awareness among students

    Innovación docente e investigación en arte y humanidades: avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 1321-1328

  2. A pilot study of the flipped classroom approach in higher education

    Huarte de San Juan: Filología y Didáctica de la Lengua, Núm. 20, pp. 7-30

  3. Addressing the research gap in teacher training for EMI: An evidence-based teacher education proposal in monolingual contexts

    Journal of English for Academic Purposes, Vol. 48

  4. Beyond epistemological confinement: The sentimental ethos of Lady Mary Wortley Montagu’s The Turkish Embassy Letters

    Feminismo/s, Núm. 36, pp. 23-48

  5. CLIL and elitism: myth or reality?

    Language Learning Journal, Vol. 48, Núm. 1, pp. 4-17

  6. Charles V’s ‘Encomium Mori’ as reported by ambassador Elyot

    The Grove: Working papers on English studies, Núm. 27, pp. 71-82

  7. De donde tú has vuelto no se vuelve: ambigüedad, subyugación femenina y espectralidad asertiva en la "La resucitada" de Emilia Pardo Bazán

    Las creadoras ante lo fantástico: visiones desde la narrativa, el cine y el cómic (Visor), pp. 71-96

  8. Decoupling Security from Applications in CoAP-Based IoT Devices

    IEEE Internet of Things Journal, Vol. 7, Núm. 1, pp. 467-476

  9. Discriminación de fake news desde bachillerato hasta postgrado: Estrategias interdisciplinares para el desarrollo del pensamiento crítico

    X Congreso Universitario Internacional sobre Contenidos, Investigación, Innovación y Docencia: (CUICIID 2020). Libro de Actas

  10. Discriminación de fake news desde bachillerato hasta postgrado: estrategias interdisciplinares para el desarrollo del pensamiento crítico

    Alfabetización en la nueva docencia (Tirant lo Blanch), pp. 43-54

  11. English Studies and Literary Education in the Era of Media Manipulation: Context, Perceptions, Feelings and Challenges

    Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses: RAEI, Núm. 33, pp. 119-149

  12. FOREIGN-SPACE DRAMATIZATION IN GRAHAM GREENE'S THE POWER AND THE GLORY: REVISITING GREENELAND

    ROCZNIKI HUMANISTYCZNE, Vol. 68, Núm. 11, pp. 225-234

  13. Flannery O'Connor: Catholic and Quixotic

    Reading Flannery O'Connor in Spain: from Andalusia to Andalucía (Universidad de Jaén), pp. 7-21

  14. From knowledge building to intercultural development of American mobile students in Spain

    Onomázein: Revista de lingüística, filología y traducción de la Pontificia Universidad Católica de Chile, Núm. 48, pp. 17-44

  15. Guarding the Guardians: Fictional Representation of Manipulated and Fake News in Graham Greene's Work

    Anglia, Vol. 138, Núm. 1, pp. 98-117

  16. Implementing bilingual education in monolingual contexts: lessons learned and ways forward

    Language Learning Journal

  17. Innovación docente para fomentar el pensamiento crítico

    Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020

  18. La “clase invertida” como modelo innovador en la enseñanza de la gramática inglesa

    E-SEDLL, Núm. 3, pp. 172-184

  19. Metrajes en la oscuridad: fantasmas, memoria e hipodiégesis en "Los frutos de la niebla", de Luis Mateo Díez, y "Distintas formas de mirar el agua", de Julio Llamazares

    Relato de viajes y novelas: (literatura actual en Castilla y León, 1) (Fundación Instituto Castellano y Leonés de la Lengua), pp. 195-215

  20. Propuesta para implementar el modelo Flipped Classroom para la enseñanza de la gramática inglesa

    Enseñanza-aprendizaje de lenguas en la era digital: Investigación e innovación educativa (Comares), pp. 27-44