Publicaciones (22) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2016

  1. A “Distant Music”: Invoking Phantasmagoria in Joyce’s “The Dead”

    Estudios irlandeses = Journal of Irish Studies, Núm. 11, pp. 132-148

  2. Are teachers ready for CLIL? Evidence from a European study

    European Journal of Teacher Education, Vol. 39, Núm. 2, pp. 202-221

  3. Conflicting early modern economic discourses in three emblems by Geffrey Whitney ..

    Festina lente: literatura emblemática y aprendizaje por descubrimiento (Servicio de Publicaciones), pp. 15-23

  4. Cástulo, del conjunto arqueológico al aula: materiales AICLE para el aula de Primaria y Secundaria = Cástulo, from the archaeological site to the classroom : CLIL materials for the Primary and Secondary classrooms

    Jaén, Publicaciones de la Universidad de Jaén, 2016

  5. Cástulo: del conjunto arqueológico al aula. Materiales AICLE para el aula de Primaria y Secundaria: Cástulo: from the archaeological site to the classroom. CLIL materials for the Primary and Secondary classrooms

    Servicio de Publicaciones

  6. El largo y tortuoso camino del arpa irlandesa: historia, simbología e identidad

    Festina lente: literatura emblemática y aprendizaje por descubrimiento (Servicio de Publicaciones), pp. 24-28

  7. Emblematic portraits of Queen Elizabeth I of England

    Festina lente: literatura emblemática y aprendizaje por descubrimiento (Servicio de Publicaciones), pp. 33-38

  8. Evaluating CLIL programmes: instrument design and validation

    Pulso: revista de educación, Núm. 39, pp. 79-112

  9. From the CLIL craze to the CLIL conundrum: addressing the current CLIL controversy

    Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9, Núm. 1, pp. 9-31

  10. Henry Peacham's affective rhetoric and the renaissance 'philosophy of man' in the Garden of Eloquence (1577, 1593)

    Parergon, Vol. 33, Núm. 3, pp. 97-119

  11. Introduction: Literature that returns to life and the mystique of age

    Traces of Aging. Old Age and Memory in Contemporary Narrative (Bielefeld : Transcript, cop. 2016), pp. 7-19

  12. La segunda mejor cama de Shakespeare

    La Aventura de la historia, Núm. 218, pp. 74-75

  13. Modelo dialógico de prevención de conflictos

    Revista Padres y Maestros / Journal of Parents and Teachers, Núm. 367, pp. 32-37

  14. Redes Digital Signage como sustrato para brindar conectividad a dispositivos IOT

    TECNIA, Vol. 26, Núm. 1, pp. 89-100

  15. Teacher training needs for bilingual education: in-service teacher perceptions

    International journal of bilingual education and bilingualism, Vol. 19, Núm. 3, pp. 266-295

  16. Teacher training needs for bilingual education: in-service teacher perceptions

    International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, Vol. 19, Núm. 3, pp. 266-295

  17. The Racialized Economy of Desire in the Fair Maid of the West

    Studia Neophilologica, Vol. 88, Núm. 1, pp. 56-69

  18. The Travailes of the Three English Brothers and the Textual Construction of Early Modern Identities

    Interlitteraria, Vol. 21, Núm. 2, pp. 253-274

  19. Thomas Gage: todas las vidas de un traidor

    La Aventura de la historia, Núm. 213, pp. 34-39

  20. Traces of Aging. Old Age and Memory in Contemporary Narrative

    Bielefeld : Transcript, cop. 2016