Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Zaragoza (44)

2023

  1. Burned or engaged teachers? The role of mindfulness, self-efficacy, teacher and students’ relationships, and the mediating role of intrapersonal and interpersonal mindfulness

    Current Psychology, Vol. 42, Núm. 14, pp. 11719-11732

  2. Desarrollo del cuestionario de actitudes hacia la identidad sexual en la infancia para entornos educativos

    El género y su transversalización en la educación (formal y no formal), en la familia y en el deporte

  3. Only “yes” means “yes”: Negotiation of Sex and Its Link With Sexual Violence

    Journal of Interpersonal Violence, Vol. 38, Núm. 3-4, pp. 2759-2777

  4. Percepción de las familias de niños y niñas en situación de transexualidad en torno al papel del profesorado en su acompañamiento

    El género y su transversalización en la educación (formal y no formal), en la familia y en el deporte

  5. Psychometric properties of the mindfulness in teaching scale among Spanish teachers

    Current Psychology, Vol. 42, Núm. 4, pp. 3195-3203

  6. Shall We Establish Sexual Consent or Would You Feel Weird? Sexual Objectification and Rape-Supportive Attitudes as Predictors of How Sex is Negotiated in Men and Women

    Sexuality and Culture, Vol. 27, Núm. 5, pp. 1679-1696

  7. Teachers dealing with non-conformity: Development of the attitudes toward childhood gender identity questionnaire for educational settings

    International Journal of Educational Research, Vol. 119

  8. The outcome-representation learning model: impairments in decision-making in adolescents with excess weight

    Current Psychology, Vol. 42, Núm. 26, pp. 22404-22414