PEDAGOGÍA
Departamento
JUAN MANUEL
ROSAS SANTOS
CATEDRATICO DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con JUAN MANUEL ROSAS SANTOS (11)
2020
-
The state of transfer of stimulus control after extinction in human instrumental conditioning: A key factor in therapy strategies based in nonhuman animal research
Canadian journal of experimental psychology = Revue canadienne de psychologie experimentale, Vol. 74, Núm. 3, pp. 252-259
2017
-
Roles of context in acquisition of human instrumental learning: Implications for the understanding of the mechanisms underlying context-switch effects
Learning and Behavior, Vol. 45, Núm. 3, pp. 211-227
2012
-
Condicionantes de la capacidad de visión tridimensional del alumnado en los resultados académicos de las prácticas de geología
Comunicaciones del XVII Simposio sobre Enseñanza de la Geología
-
Context switch effects and Context Experience in Rats’ Conditioned Taste Aversion
Psicológica: Revista de metodología y psicología experimental, Vol. 33, Núm. 1, pp. 13-30
-
La Generalización entre Contextos como Función del Entrenamiento en una Tarea Instrumental con Humanos
Acta de Investigación Psicológica, Vol. 2, Núm. 3, pp. 792-807
-
Mechanisms of Contextual Control when Contexts are Informative to Solve the Task
The Spanish Journal of Psychology, Vol. 15, Núm. 1, pp. 10-19
2011
-
Context-outcome associations mediate context-switch effects in a human predictive learning task
Learning and Motivation, Vol. 42, Núm. 1, pp. 84-98
2010
-
The effect of context change on simple acquisition disappears with increased training
Psicológica: Revista de metodología y psicología experimental, Vol. 31, Núm. 1, pp. 49-63
2009
-
Análisis de los procesos psicológicos implicados en la cata de aceite de oliva virgen
Proyectos de investigación, 2006-07 [Recurso electrónico] (Universidad de Jaén), pp. 72-91
-
Giving contexts informative value makes information context-specific
Experimental Psychology, Vol. 57, Núm. 1, pp. 46-53
2008
-
La recuperación de relaciones simples clave-consecuencia es específica del contexto en contextos informativos
Escritos de psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 65-73