Departamento
FILOLOGÍA INGLESA
Publicacións (22) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2016
-
A “Distant Music”: Invoking Phantasmagoria in Joyce’s “The Dead”
Estudios irlandeses = Journal of Irish Studies, Núm. 11, pp. 132-148
-
Are teachers ready for CLIL? Evidence from a European study
European Journal of Teacher Education, Vol. 39, Núm. 2, pp. 202-221
-
Conflicting early modern economic discourses in three emblems by Geffrey Whitney ..
Festina lente: literatura emblemática y aprendizaje por descubrimiento (Servicio de Publicaciones), pp. 15-23
-
Cástulo, del conjunto arqueológico al aula: materiales AICLE para el aula de Primaria y Secundaria = Cástulo, from the archaeological site to the classroom : CLIL materials for the Primary and Secondary classrooms
Jaén, Publicaciones de la Universidad de Jaén, 2016
-
Cástulo: del conjunto arqueológico al aula. Materiales AICLE para el aula de Primaria y Secundaria: Cástulo: from the archaeological site to the classroom. CLIL materials for the Primary and Secondary classrooms
Servicio de Publicaciones
-
El largo y tortuoso camino del arpa irlandesa: historia, simbología e identidad
Festina lente: literatura emblemática y aprendizaje por descubrimiento (Servicio de Publicaciones), pp. 24-28
-
Emblematic portraits of Queen Elizabeth I of England
Festina lente: literatura emblemática y aprendizaje por descubrimiento (Servicio de Publicaciones), pp. 33-38
-
Evaluating CLIL programmes: instrument design and validation
Pulso: revista de educación, Núm. 39, pp. 79-112
-
From the CLIL craze to the CLIL conundrum: addressing the current CLIL controversy
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9, Núm. 1, pp. 9-31
-
Henry Peacham's affective rhetoric and the renaissance 'philosophy of man' in the Garden of Eloquence (1577, 1593)
Parergon, Vol. 33, Núm. 3, pp. 97-119
-
Introduction: Literature that returns to life and the mystique of age
Traces of Aging. Old Age and Memory in Contemporary Narrative (Bielefeld : Transcript, cop. 2016), pp. 7-19
-
La segunda mejor cama de Shakespeare
La Aventura de la historia, Núm. 218, pp. 74-75
-
Modelo dialógico de prevención de conflictos
Revista Padres y Maestros / Journal of Parents and Teachers, Núm. 367, pp. 32-37
-
Redes Digital Signage como sustrato para brindar conectividad a dispositivos IOT
TECNIA, Vol. 26, Núm. 1, pp. 89-100
-
Teacher training needs for bilingual education: in-service teacher perceptions
International journal of bilingual education and bilingualism, Vol. 19, Núm. 3, pp. 266-295
-
Teacher training needs for bilingual education: in-service teacher perceptions
International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, Vol. 19, Núm. 3, pp. 266-295
-
The Racialized Economy of Desire in the Fair Maid of the West
Studia Neophilologica, Vol. 88, Núm. 1, pp. 56-69
-
The Travailes of the Three English Brothers and the Textual Construction of Early Modern Identities
Interlitteraria, Vol. 21, Núm. 2, pp. 253-274
-
Thomas Gage: todas las vidas de un traidor
La Aventura de la historia, Núm. 213, pp. 34-39
-
Traces of Aging. Old Age and Memory in Contemporary Narrative
Bielefeld : Transcript, cop. 2016