EVA MARÍA
MURGADO ARMENTEROS
TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones (32) Publicaciones de EVA MARÍA MURGADO ARMENTEROS
2024
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Environmental Concerns of Agri-Food Product Consumers: Key Factors
Agriculture (Switzerland), Vol. 14, Núm. 7
2021
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How can consumer involvement be changed through communication campaigns? An information content choice model applied to the olive oil case
British Food Journal, Vol. 123, Núm. 11, pp. 3672-3688
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What does the olive oil tourist value at the destination? A criterion for olive oil tourism segmentation
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 25
2020
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Characterization of olive oil tourism as a type of special interest tourism: An analysis from the tourist experience perspective
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 15
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The concern about biodiversity as a criterion for the classification of the sustainable consumer: A cross- cultural approach
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 8
2019
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Indicios de eficacia de la estrategia multi-sello de calidad diferenciada en productos agroalimentarios
Management in a Smart Society: business and technological challenges (Tokio) : XXVIII Congreso Internacional AEDEM = 2019 AEDEM International Conference : Tokio, 3 y 4 de septiempre de 2019
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¿Cuánto saben los chefs españoles sobre aceites de oliva? Un estudio exploratorio según la calidad del restaurante
Management in a Smart Society: business and technological challenges (Tokio) : XXVIII Congreso Internacional AEDEM = 2019 AEDEM International Conference : Tokio, 3 y 4 de septiempre de 2019
2017
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Determining factors of voluntariness in sustainable environmental innovation (eco-processes) and their certification: Agri-food sector
Proceedings of the European Conference on Innovation and Entrepreneurship, ECIE
2016
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El consumo socialmente responsable: un enfoque conceptual
Revista de antropología experimental, Núm. 16, pp. 59-69
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La influencia de la calidad en el precio de los aceites de oliva en origen
Revista de estudios regionales, Núm. 107, pp. 157-175
2015
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Analysing the conceptual evolution of qualitative marketing research through science mapping analysis
Scientometrics, Vol. 102, Núm. 1, pp. 519-557
2014
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Organic as a heuristic cue: What Spanish consumers mean by organic foods
Psychology and Marketing, Vol. 31, Núm. 5, pp. 349-359
2013
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A powerful word: The influence of the term 'Organic' on perceptions and beliefs concerning food
International Food and Agribusiness Management Review, Vol. 16, Núm. 4, pp. 51-76
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Posicionamiento de envases en el mercado del aceite de oliva virgen extra: un estudio exploratorio
ITEA, información técnica económica agraria: revista de la Asociación Interprofesional para el Desarrollo Agrario ( AIDA ), Núm. 1, pp. 107-123
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The perception of quality in the process of olive oil tasting: The effects of packaging attributes
Journal of Food, Agriculture and Environment, Vol. 11, Núm. 3-4, pp. 102-105
2012
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Differences between Online and Face to Face Focus Groups, Viewed through Two Approaches
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 7, Núm. 2, pp. 73-86
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El sector de los alimentos ecológicos en Andalucía: diagnóstico, retos y estrategias
Colección Actualidad (Centro de Estudios Andaluces), Núm. 67, pp. 1-19
2011
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El aceite de oliva como elemento nuclear para el desarrollo del turismo
Turismo Gastronómico: Estrategias de marketing y experiencias de éxito (Prensas de la Universidad de Zaragoza), pp. 191-220
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Los factores impulsores e inhibidores del consumo de alimentos ecológicos en España. El caso del aceite de oliva
Interciencia: Revista de ciencia y tecnología de América, Vol. 36, Núm. 3, pp. 178-184
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Os factores impulsores e inhibidores del consumo de alimentos ecol ógicos en españa. El caso del aceite de oliva
Interciencia