Departamento
ORGANIZACIÓN DE EMPRESAS, MÁRKETING Y SOCIOLOGÍA
Artículos (18) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2013
-
A powerful word: The influence of the term 'Organic' on perceptions and beliefs concerning food
International Food and Agribusiness Management Review, Vol. 16, Núm. 4, pp. 51-76
-
Corporate social responsibility information transparency and business performance: Evidence from Spanish organic olive oil companies
Journal of Food, Agriculture and Environment, Vol. 11, Núm. 3-4, pp. 617-623
-
Cómo responden a la crisis económica actual las sociedades cooperativas agrarias. El caso de las almazaras cooperativas andaluzas
REVESCO: revista de estudios cooperativos, Núm. 113, pp. 120-149
-
El comportamiento del consumidor de aceite de oliva virgen extra ecológico en España. Un estudio exploratorio
Revista agroalimentaria, Vol. 19, Núm. 37, pp. 51-60
-
Exploring the 'organic' attribute in the perception of iconic foods: The case of olive oil in Spain
Outlook on Agriculture, Vol. 42, Núm. 4, pp. 243-247
-
HR management during lean production adoption
Management Decision, Vol. 51, Núm. 4, pp. 742-760
-
Influence of the commercial distribution model on the surcharge for organic foods in Spain
Journal of Food, Agriculture and Environment, Vol. 11, Núm. 2, pp. 285-290
-
La UJA cumple 20 años de compromiso con el sector oleicola
Mercacei magazine, Núm. 77, pp. 144-147
-
La posguerra en la Sierra Sur novelada por Almudena Grandes
Penélope: Evolución histórica y literaria desde la antigüedad, Núm. 1
-
La realidad social del cooperativismo agrario
Tierras: Agricultura, Núm. 211, pp. 62-69
-
Los estudiantes de clases populares en la universidad frente a la universidad de la crisis: persistencia y nuevas condiciones para la multiplicación de la desigualdad de oportunidades educativas
Témpora: Revista de Historia y Sociología de la Educación, Núm. 16, pp. 71-96
-
Organisational Harmony as a Value in Family Businesses and Its Influence on Performance
Journal of Business Ethics, Vol. 126, Núm. 2, pp. 259-272
-
Poemas de Claudia Sánchez Pérez
Penélope: Evolución histórica y literaria desde la antigüedad, Núm. 1
-
Posicionamiento de envases en el mercado del aceite de oliva virgen extra: un estudio exploratorio
ITEA, información técnica económica agraria: revista de la Asociación Interprofesional para el Desarrollo Agrario ( AIDA ), Núm. 1, pp. 107-123
-
The importance of mentoring and coaching for family businesses
Journal of Management and Organization, Vol. 19, Núm. 4, pp. 386-404
-
The perception of quality in the process of olive oil tasting: The effects of packaging attributes
Journal of Food, Agriculture and Environment, Vol. 11, Núm. 3-4, pp. 102-105
-
What can we learn from the evolution of research on lean management assessment?
International Journal of Production Research, Vol. 51, Núm. 4, pp. 1098-1116
-
¿La deserción de un vínculo común?: desencuentros en la relación alumno-maestro
Cuadernos de pedagogía, Núm. 440, pp. 50-53