Artículos (18) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2013

  1. A powerful word: The influence of the term 'Organic' on perceptions and beliefs concerning food

    International Food and Agribusiness Management Review, Vol. 16, Núm. 4, pp. 51-76

  2. Corporate social responsibility information transparency and business performance: Evidence from Spanish organic olive oil companies

    Journal of Food, Agriculture and Environment, Vol. 11, Núm. 3-4, pp. 617-623

  3. Cómo responden a la crisis económica actual las sociedades cooperativas agrarias. El caso de las almazaras cooperativas andaluzas

    REVESCO: revista de estudios cooperativos, Núm. 113, pp. 120-149

  4. El comportamiento del consumidor de aceite de oliva virgen extra ecológico en España. Un estudio exploratorio

    Revista agroalimentaria, Vol. 19, Núm. 37, pp. 51-60

  5. Exploring the 'organic' attribute in the perception of iconic foods: The case of olive oil in Spain

    Outlook on Agriculture, Vol. 42, Núm. 4, pp. 243-247

  6. HR management during lean production adoption

    Management Decision, Vol. 51, Núm. 4, pp. 742-760

  7. Influence of the commercial distribution model on the surcharge for organic foods in Spain

    Journal of Food, Agriculture and Environment, Vol. 11, Núm. 2, pp. 285-290

  8. La UJA cumple 20 años de compromiso con el sector oleicola

    Mercacei magazine, Núm. 77, pp. 144-147

  9. La posguerra en la Sierra Sur novelada por Almudena Grandes

    Penélope: Evolución histórica y literaria desde la antigüedad, Núm. 1

  10. La realidad social del cooperativismo agrario

    Tierras: Agricultura, Núm. 211, pp. 62-69

  11. Los estudiantes de clases populares en la universidad frente a la universidad de la crisis: persistencia y nuevas condiciones para la multiplicación de la desigualdad de oportunidades educativas

    Témpora: Revista de Historia y Sociología de la Educación, Núm. 16, pp. 71-96

  12. Organisational Harmony as a Value in Family Businesses and Its Influence on Performance

    Journal of Business Ethics, Vol. 126, Núm. 2, pp. 259-272

  13. Poemas de Claudia Sánchez Pérez

    Penélope: Evolución histórica y literaria desde la antigüedad, Núm. 1

  14. Posicionamiento de envases en el mercado del aceite de oliva virgen extra: un estudio exploratorio

    ITEA, información técnica económica agraria: revista de la Asociación Interprofesional para el Desarrollo Agrario ( AIDA ), Núm. 1, pp. 107-123

  15. The importance of mentoring and coaching for family businesses

    Journal of Management and Organization, Vol. 19, Núm. 4, pp. 386-404

  16. The perception of quality in the process of olive oil tasting: The effects of packaging attributes

    Journal of Food, Agriculture and Environment, Vol. 11, Núm. 3-4, pp. 102-105

  17. What can we learn from the evolution of research on lean management assessment?

    International Journal of Production Research, Vol. 51, Núm. 4, pp. 1098-1116

  18. ¿La deserción de un vínculo común?: desencuentros en la relación alumno-maestro

    Cuadernos de pedagogía, Núm. 440, pp. 50-53