Publicaciones (22) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2018

  1. "If you are afraid, go away and say your prayers": Monsignor Quixote as a Thematic Transposition of Don Quixote

    Cervantes: Bulletin of the Cervantes Society of America, Vol. 38, Núm. 2, pp. 81-99

  2. "Vandals, foreign and domestic": depredadores franceses y españoles del patrimonio artístico español y de la Alhambra según Richard Ford

    Bulletin hispanique, Vol. 120, Núm. 1, pp. 87-106

  3. CLIL and Educational Level: A Longitudinal Study on the Impact of CLIL on Language Outcomes

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 29, pp. 51-70

  4. CLIL and pedagogical innovation: Fact or fiction?

    International Journal of Applied Linguistics (United Kingdom), Vol. 28, Núm. 3, pp. 369-390

  5. Differences and similarities between oral and written competence in Spanish pre-university students: a correlational study

    Onomázein: Revista de lingüística, filología y traducción de la Pontificia Universidad Católica de Chile, Núm. 42, pp. 172-196

  6. El sentido de lo abisal en «Insidious»: James Wan y Joseph Bishara. Sintaxis y síntesis del horror

    Brumal. Revista de Investigación sobre lo Fantástico / Brumal. Research Journal on the Fantastic, Vol. 6, Núm. 2, pp. 283-305

  7. Fine-tuning descriptors for CEFR B1 level: insights from learner corpora

    ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, Vol. 72, Núm. 2, pp. 199-209

  8. Innovations and Challenges in Attending to Diversity through CLIL

    Theory into Practice, Vol. 57, Núm. 3, pp. 241-249

  9. Innovations and Challenges in CLIL Teacher Training

    Theory into Practice, Vol. 57, Núm. 3, pp. 1-10

  10. Parent Perspectives on CLIL Implementation: Which Variables Make a Difference?

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 29, pp. 181-196

  11. Socioeconomic Status and its Impact on Language and Content Attainment in CLIL Contexts

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 29, pp. 115-135

  12. Syllabus Design for Pre-service English Language Teachers in Spain

    @tic. revista d'innovació educativa, Núm. 20, pp. 26-34

  13. TER HORST, Eleanor, Edward FRIEDMAN and Ali Shehzad ZAIDI (eds.) Studies in Honor of Robert ter Horst. Fair Lawn, NJ: Transformative Studies Institute Press, 2017. ISBN: 978-0-9832982-2-9, 185 pp.

    Alfinge: Revista de filología, Núm. 30, pp. 153-160

  14. Teacher Perspectives on CLIL Implementation: A Within-Group Comparison of Key Variables

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 29, pp. 159-180

  15. The Ethics of Facing Western Notions in Graham Greene's A Burnt-Out Case

    INTERLITTERARIA, Vol. 23, Núm. 1, pp. 110-123

  16. The effects of CLIL on L1 and content learning: Updated empirical evidence from monolingual contexts

    Learning and Instruction, Vol. 57, pp. 18-33

  17. This Issue

    Theory into Practice, Vol. 57, Núm. 3, pp. 163-165

  18. Towards an identification of provisos for the implementation of plurilingualism in higher education

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 3, pp. 47-60

  19. Unsticking the Wi-Fi Client: Smarter decisions using a software defined wireless solution

    IEEE Access, Vol. 6, pp. 30917-30931

  20. Ways of witnessing: Journalism vs. fiction in the quiet American and el pintor de batallas

    Anglia, Vol. 136, Núm. 3, pp. 430-448