MIGUEL JESÚS
MEDINA VIRUEL
PROFESOR SUSTITUTO INTERINO
ADORACIÓN
MOZAS MORAL
CATEDRATICO DE UNIVERSIDAD
Publications dans lesquelles il/elle collabore avec ADORACIÓN MOZAS MORAL (29)
2021
-
Ict as a development factor in the tunisian olive oil sector
New Medit, Vol. 20, Núm. 4, pp. 3-14
-
Online popularity as a development factor for cooperatives in the winegrowing sector
Journal of Business Research, Vol. 123, pp. 79-85
-
The role of the SDGs as enhancers of the performance of Spanish wine cooperatives
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 173
2020
-
Cooperativismo de segundo grado y adopción de las TIC
CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 100, pp. 67-85
-
Economic efficiency in the tunisian olive oil sector
Agriculture (Switzerland), Vol. 10, Núm. 9, pp. 1-13
-
Information and communication technologies as development tools for second-tier cooperatives
New Medit, Vol. 19, Núm. 4, pp. 69-80
-
Innovation as the backbone of sustainable development goals
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11
-
Sostenibilidad, desarrollo endógeno y economía social
Revista Iberoamericana de Economía Solidaria e Innovación Socioecológica: RIESISE, Vol. 3, pp. 17-35
-
The importance of websites for organic agri-food producers
Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 33, Núm. 1, pp. 2867-2880
2019
-
Agri-food companies in the social media: a comparison of organic and non-organic firms
Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 32, Núm. 1, pp. 321-334
-
Calidad de los sitios web en el sector agroalimentario ecológico y sus factores explicativos: el papel del cooperativismo
CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 95, pp. 95-118
-
El perfil de las organizaciones en Twitter: distinción entre operadores de productos ecológicos y no ecológicos
Management in a Smart Society: business and technological challenges (Tokio) : XXVIII Congreso Internacional AEDEM = 2019 AEDEM International Conference : Tokio, 3 y 4 de septiempre de 2019
2018
-
Agricultural companies and adoption of ICT: The case of the ecological olive oil sector in spain
Revista de la Facultad de Ciencias Agrarias, Vol. 50, Núm. 2, pp. 233-251
-
Social media as a route to developing the agrifood sector in Spain
New Medit, Vol. 17, Núm. 2, pp. 101-112
2017
-
Explanatory factors for efficiency in the use of social networking sites—The case of organic food products
Psychology and Marketing, Vol. 34, Núm. 12, pp. 1119-1126
-
La apuesta por la agricultura ecológica en el olivar. Un mercado de futuro
Boletín del Instituto de Estudios Giennenses, Núm. 216, pp. 353-376
-
Medición del impacto social y económico: políticas públicas de emprendimiento en Andalucía
CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 90, pp. 75-102
2016
-
El sector cooperativo oleícola y el uso de las TIC: un estudio comparativo respecto a otras formas jurídicas
REVESCO: revista de estudios cooperativos, Núm. 120, pp. 53-75
-
Factors for success in online social networks: An fsQCA approach
Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 11, pp. 5261-5264
-
Importancia del capital humano y las TIC sobre la exportación: el caso del sector oleicola ecológico español
Revista española de estudios agrosociales y pesqueros, Núm. 243, pp. 95-114