PEDAGOGÍA
Departamento
CARLOS JAVIER
GÓMEZ ARIZA
CATEDRATICO DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con CARLOS JAVIER GÓMEZ ARIZA (7)
2024
-
Retrieval-based concept mapping makes a difference as a retrieval practice activity: a study with high school students
Frontiers in Education, Vol. 9
2021
-
Testing the Effectiveness of Retrieval-Based Learning in Naturalistic School Settings
SAGE Open, Vol. 11, Núm. 4
2019
-
A specific benefit of retrieval-based concept mapping to enhance learning from texts
Instructional Science, Vol. 47, Núm. 2, pp. 239-255
2015
-
Further evidence that concept mapping is not better than repeated retrieval as a tool for learning from texts
Learning and Instruction, Vol. 40, pp. 61-68
2009
-
Análisis y respuesta a las necesidades formativas en medios de comunicación de masas de los alumnos de magisterio de la Universidad de Jaén
1.as Jornadas andaluzas de innovación docente universitaria: 2 y 3 de diciembre de 2009, Córdoba
2007
-
Nuevas tecnologías y aprendizaje matemático en niños con síndrome de down: generalización para la autonomía
Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 29, pp. 59-72
2006
-
Computer-assisted teaching and mathematical learning in Down Syndrome children
Journal of Computer Assisted Learning, Vol. 22, Núm. 4, pp. 298-307