Departamento
ECONOMÍA
Artículos (27) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2021
-
Analysis of the Worth of the Weights in a new Travel and Tourism Competitiveness Index
Journal of Travel Research, Vol. 60, Núm. 2, pp. 267-280
-
Analyzing the Bidirectional Relationship between Tourism Growth and Economic Development
Journal of Travel Research, Vol. 60, Núm. 3, pp. 583-602
-
Análisis del comportamiento de la demanda de oleoturismo desde la perspectiva de la oferta
Investigaciones Turísticas, Núm. 21, pp. 67-85
-
Attracting the right crowd under asymmetric information: A game theory application to rewards-based crowdfunding
Mathematics, Vol. 9, Núm. 21
-
Challenges and responses of agri-food activities under covid-19 pandemic: The case of the spanish territories producing wine and olive oil
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 24
-
Depuración de Aguas Residuales y uso De Aguas Regeneradas: Un Análisis Descriptivo del Caso de la Provincia de Jaén
Agua y territorio = Water and Landscape, Núm. 17, pp. 77-91
-
Desarrollo sostenible del oleoturismo: un análisis de la colaboración entre actores
Revista de ciencias sociales, Vol. 27, Núm. 2, pp. 19-38
-
Determinants of Overfunding in Rewards-based Crowdfunding
Estudios de economía aplicada, Vol. 39, Núm. 8
-
Experimental cheap talk games: strategic complementarity and coordination
Theory and Decision, Vol. 91, Núm. 2, pp. 235-263
-
Gas y electricidad en el País Vasco: entre la singularidad, la municipalización y el suministro privado (1844- 1914)
Ayer, Núm. 122, pp. 129-160
-
How to measure the tourism vocation of a territory? Proposal for a composite index
International Journal of Tourism Research, Vol. 23, Núm. 3, pp. 253-267
-
Ict as a development factor in the tunisian olive oil sector
New Medit, Vol. 20, Núm. 4, pp. 3-14
-
La financiación de las Destination Management Organizations en los principales destinos del mundo. Un análisis desde la percepción de sus gestores
Cuadernos de turismo, Núm. 47, pp. 203-227
-
La medición de la creatividad en destinos urbano-culturales españoles
Boletín de la Asociación de Geógrafos Españoles, Núm. 89
-
Las consecuencias de la pandemia de la Covid-19 en la economía española
Torre de los Lujanes: Boletín de la Real Sociedad Económica Matritense de Amigos del País, Núm. 77, pp. 133-148
-
Los ingenieros y el suministro de gas en la España del siglo XIX
Revista de historia industrial, Núm. 83, pp. 43-72
-
Multilevel zero‐one inflated beta regression model for the analysis of the relationship between exogenous health variables and technical efficiency in the spanish national health system hospitals
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 19
-
Online popularity as a development factor for cooperatives in the winegrowing sector
Journal of Business Research, Vol. 123, pp. 79-85
-
Planteamiento estratégico para la financiación inclusiva del turismo por parte de los organismos financieros internacionales
Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 31, Núm. 80, pp. 45-56
-
Popularity in social networks. The case of argentine beekeeping production entities
Agriculture (Switzerland), Vol. 11, Núm. 8