Artículos (27) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. Analysis of the Worth of the Weights in a new Travel and Tourism Competitiveness Index

    Journal of Travel Research, Vol. 60, Núm. 2, pp. 267-280

  2. Analyzing the Bidirectional Relationship between Tourism Growth and Economic Development

    Journal of Travel Research, Vol. 60, Núm. 3, pp. 583-602

  3. Análisis del comportamiento de la demanda de oleoturismo desde la perspectiva de la oferta

    Investigaciones Turísticas, Núm. 21, pp. 67-85

  4. Attracting the right crowd under asymmetric information: A game theory application to rewards-based crowdfunding

    Mathematics, Vol. 9, Núm. 21

  5. Challenges and responses of agri-food activities under covid-19 pandemic: The case of the spanish territories producing wine and olive oil

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 24

  6. Depuración de Aguas Residuales y uso De Aguas Regeneradas: Un Análisis Descriptivo del Caso de la Provincia de Jaén

    Agua y territorio = Water and Landscape, Núm. 17, pp. 77-91

  7. Desarrollo sostenible del oleoturismo: un análisis de la colaboración entre actores

    Revista de ciencias sociales, Vol. 27, Núm. 2, pp. 19-38

  8. Determinants of Overfunding in Rewards-based Crowdfunding

    Estudios de economía aplicada, Vol. 39, Núm. 8

  9. Experimental cheap talk games: strategic complementarity and coordination

    Theory and Decision, Vol. 91, Núm. 2, pp. 235-263

  10. Gas y electricidad en el País Vasco: entre la singularidad, la municipalización y el suministro privado (1844- 1914)

    Ayer, Núm. 122, pp. 129-160

  11. How to measure the tourism vocation of a territory? Proposal for a composite index

    International Journal of Tourism Research, Vol. 23, Núm. 3, pp. 253-267

  12. Ict as a development factor in the tunisian olive oil sector

    New Medit, Vol. 20, Núm. 4, pp. 3-14

  13. La financiación de las Destination Management Organizations en los principales destinos del mundo. Un análisis desde la percepción de sus gestores

    Cuadernos de turismo, Núm. 47, pp. 203-227

  14. La medición de la creatividad en destinos urbano-culturales españoles

    Boletín de la Asociación de Geógrafos Españoles, Núm. 89

  15. Las consecuencias de la pandemia de la Covid-19 en la economía española

    Torre de los Lujanes: Boletín de la Real Sociedad Económica Matritense de Amigos del País, Núm. 77, pp. 133-148

  16. Los ingenieros y el suministro de gas en la España del siglo XIX

    Revista de historia industrial, Núm. 83, pp. 43-72

  17. Multilevel zero‐one inflated beta regression model for the analysis of the relationship between exogenous health variables and technical efficiency in the spanish national health system hospitals

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 19

  18. Online popularity as a development factor for cooperatives in the winegrowing sector

    Journal of Business Research, Vol. 123, pp. 79-85

  19. Planteamiento estratégico para la financiación inclusiva del turismo por parte de los organismos financieros internacionales

    Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 31, Núm. 80, pp. 45-56

  20. Popularity in social networks. The case of argentine beekeeping production entities

    Agriculture (Switzerland), Vol. 11, Núm. 8