Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Córdoba (22)

2020

  1. Cooperativismo de segundo grado y adopción de las TIC

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 100, pp. 67-85

  2. Economic efficiency in the tunisian olive oil sector

    Agriculture (Switzerland), Vol. 10, Núm. 9, pp. 1-13

  3. Information and communication technologies as development tools for second-tier cooperatives

    New Medit, Vol. 19, Núm. 4, pp. 69-80

  4. Innovation as the backbone of sustainable development goals

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11

  5. Sostenibilidad, desarrollo endógeno y economía social

    Revista Iberoamericana de Economía Solidaria e Innovación Socioecológica: RIESISE, Vol. 3, pp. 17-35

  6. The importance of websites for organic agri-food producers

    Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 33, Núm. 1, pp. 2867-2880

2019

  1. Agri-food companies in the social media: a comparison of organic and non-organic firms

    Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 32, Núm. 1, pp. 321-334

  2. Calidad de los sitios web en el sector agroalimentario ecológico y sus factores explicativos: el papel del cooperativismo

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 95, pp. 95-118

  3. El perfil de las organizaciones en Twitter: distinción entre operadores de productos ecológicos y no ecológicos

    Management in a Smart Society: business and technological challenges (Tokio) : XXVIII Congreso Internacional AEDEM = 2019 AEDEM International Conference : Tokio, 3 y 4 de septiempre de 2019

2018

  1. Agricultural companies and adoption of ICT: The case of the ecological olive oil sector in spain

    Revista de la Facultad de Ciencias Agrarias, Vol. 50, Núm. 2, pp. 233-251

  2. Social media as a route to developing the agrifood sector in Spain

    New Medit, Vol. 17, Núm. 2, pp. 101-112

2017

  1. Explanatory factors for efficiency in the use of social networking sites—The case of organic food products

    Psychology and Marketing, Vol. 34, Núm. 12, pp. 1119-1126

  2. Medición del impacto social y económico: políticas públicas de emprendimiento en Andalucía

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 90, pp. 75-102