JULIO
VENA OYA
PROFESOR SUSTITUTO INTERINO
Publicaciones (26) Publicaciones de JULIO VENA OYA
2024
2023
-
Addressing regional tourism policy: Tools for sustainable destination management
Journal of Vacation Marketing
-
Efecto del gasto y la estancia en la composición del mercado de turistas internacionales en las denominaciones de origen de AOVE en Andalucía
Investigaciones Regionales = Journal of Regional Research, Núm. 57, pp. 87-109
-
El mobile learning en el proceso de evaluación continua: Un experimento con kahoot
Metodologías activas e innovación docente para una educación de calidad (Dykinson), pp. 120-134
-
El uso de las aplicaciones móviles en el aula universitaria: Ventajas y propuesta con la app "Mentimeter"
Estudios de innovación docente como punto de encuentro de ciencias humanísticas y sociales (Dykinson), pp. 1044-1059
-
How to achieve economic development through tourism? Different ways for different economies: A new approach through fuzzy set qualitative comparative analysis
Tourism Economics
-
Importance–performance analysis of olive oil tourism activities: Differences between national and international tourists
Journal of Vacation Marketing
-
Meeting public health objectives and supporting the resumption of tourist activity through COVID-19: a triangular perspective
Current Issues in Tourism, Vol. 26, Núm. 10, pp. 1617-1634
-
Planificación para el desarrollo económico sostenible de Andalucía como destino turístico
El futuro del turismo en Andalucía (Dykinson), pp. 33-51
2022
-
Determinants of the Likelihood of Tourist Spending in Cultural Micro-Destinations: Type, Timing, and Distance of the Activity as Predictors
SAGE Open, Vol. 12, Núm. 3
-
El Impacto contable-financiero del FFP en la Liga Española: Análisis descriptivo
IX Jornada Internacional AECA sobre Valoración, Financiación y Gestión de Riesgos: actas. Cuenca 2022
-
El sitio web del docente universitario. Propuesta de diseño y realización
El uso de las tecnologías de la información y la comunicación en el aula universitaria como consecuencia del coronavirus (Dykinson), pp. 43-57
-
Forecasting a post-COVID-19 economic crisis using fuzzy cognitive maps: a Spanish tourism-sector perspective
Current Issues in Tourism, Vol. 25, Núm. 13, pp. 2048-2062
-
The Financial/Accounting Impact of FFP on Participating in European Competitions: An Analysis of the Spanish League
International Journal of Financial Studies, Vol. 10, Núm. 3
-
¿Es eficaz la marca WHS en la atracción de turismo internacional? Evidencia sobre España
Pasos: Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol. 20, Núm. 2, pp. 275-284
2021
-
Análisis de la dispersión del gasto turístico en destinos sobreexplotados a través del uso de nuevas tecnologías: el caso de Granada, España
Investigaciones Turísticas, Núm. 21, pp. 106-127
-
El interés por los nuevos métodos de enseñanza. Análisis a través de Google Trends en España
Edunovatic2021. Conference proceedings: 6th Virtual International Conferenceon Education, Innovation and ICT
-
How do monetary and time spend explain cultural tourist satisfaction?
Tourism Management Perspectives, Vol. 37
-
Tendencias actuales del M-Learning: Una revisión de la literatura
Edunovatic2021. Conference proceedings: 6th Virtual International Conferenceon Education, Innovation and ICT
-
The resilience of spanish tourism: differences by type of tourism
Journal of Tourism and Heritage Research: JTHR, Vol. 4, Núm. 1, pp. 111-123