Publications (62) MIGUEL JESÚS MEDINA VIRUEL publications

2023

  1. EMOTIONAL PERCEPTION AND CULTURAL MOTIVATION ON LOYALTY TO A WORLD HERITAGE SITES DESTINATION

    Geojournal of Tourism and Geosites, Vol. 49, Núm. 3, pp. 1165-1175

  2. Fundamentación teórica de la innovación social: El problema de la modelización en un campo de estudio sin consolidar

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 108, pp. 131-162

  3. Recapacitación investigadora del profesorado: perspectiva de los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS)

    Sostenibilidad e internacionalización como pilares de vanguardia educativa (Dykinson), pp. 453-466

  4. Towards a systematic review of the concept of heritage tourism

    Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 28, Núm. 101, pp. 369-383

  5. Visitoremotional perceptionsandsatisfactionat the Fiesta of the Patios in Córdoba, Spain

    Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 44, pp. 61-78

2021

  1. Análisis de la satisfacción y la lealtad en festivales musicales. Un estudio de caso en base al grado de conocimiento del jazz.

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 21, Núm. 1, pp. 115-124

  2. Categorization of the heritage tourist. The case of granada (spain)

    Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 26, Núm. Special Issue 5, pp. 388-403

  3. Cultural Interest and Emotional Perception of Tourists in WHS

    Journal of Quality Assurance in Hospitality and Tourism, Vol. 22, Núm. 3, pp. 345-366

  4. Ict as a development factor in the tunisian olive oil sector

    New Medit, Vol. 20, Núm. 4, pp. 3-14

  5. Medir la capacidad de innovación social en organizaciones complejas del tercer sector

    Empiria: Revista de metodología de ciencias sociales, Núm. 51, pp. 153-182

  6. Motivaciones asociadas a la gastronomía local en un destino turístico: Estudio de caso de la ciudad de Córdoba

    El turismo en Córdoba: escenarios, tendencias y perspectivas : libro homenaje a los profesores José María Manjavacas Ruiz y Martín Torres Márquez (in memoriam) (UCOPress), pp. 139-155

  7. Online popularity as a development factor for cooperatives in the winegrowing sector

    Journal of Business Research, Vol. 123, pp. 79-85

  8. Segmentation of Tourists that Visit the City of Popayán (Colombia) according to Their Interest in Its Gastronomy

    Journal of Culinary Science and Technology, Vol. 19, Núm. 2, pp. 149-170

  9. Segmentation of food market visitors in World Heritage Sites. Case study of the city of Córdoba (Spain)

    Current Issues in Tourism, Vol. 24, Núm. 8, pp. 1139-1153

  10. The role of the SDGs as enhancers of the performance of Spanish wine cooperatives

    Technological Forecasting and Social Change, Vol. 173

  11. What does the olive oil tourist value at the destination? A criterion for olive oil tourism segmentation

    International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 25

2020

  1. Cooperativismo de segundo grado y adopción de las TIC

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 100, pp. 67-85

  2. Economic efficiency in the tunisian olive oil sector

    Agriculture (Switzerland), Vol. 10, Núm. 9, pp. 1-13