MIGUEL JESÚS
MEDINA VIRUEL
PROFESOR SUSTITUTO INTERINO
Publications (62) MIGUEL JESÚS MEDINA VIRUEL publications
2023
-
EMOTIONAL PERCEPTION AND CULTURAL MOTIVATION ON LOYALTY TO A WORLD HERITAGE SITES DESTINATION
Geojournal of Tourism and Geosites, Vol. 49, Núm. 3, pp. 1165-1175
-
Fundamentación teórica de la innovación social: El problema de la modelización en un campo de estudio sin consolidar
CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 108, pp. 131-162
-
Recapacitación investigadora del profesorado: perspectiva de los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS)
Sostenibilidad e internacionalización como pilares de vanguardia educativa (Dykinson), pp. 453-466
-
Towards a systematic review of the concept of heritage tourism
Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 28, Núm. 101, pp. 369-383
-
Visitoremotional perceptionsandsatisfactionat the Fiesta of the Patios in Córdoba, Spain
Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 44, pp. 61-78
2022
-
Interests, motivations and gastronomic experiences in the world heritage site destination of Granada (Spain): satisfaction analysis
British Food Journal, Vol. 125, Núm. 13, pp. 61-80
-
Motivaciones y satisfacción en el turismo patrimonial. El caso de Granada (España)
Revista de estudios regionales, Núm. 124, pp. 101-126
2021
-
Análisis de la satisfacción y la lealtad en festivales musicales. Un estudio de caso en base al grado de conocimiento del jazz.
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 21, Núm. 1, pp. 115-124
-
Categorization of the heritage tourist. The case of granada (spain)
Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 26, Núm. Special Issue 5, pp. 388-403
-
Cultural Interest and Emotional Perception of Tourists in WHS
Journal of Quality Assurance in Hospitality and Tourism, Vol. 22, Núm. 3, pp. 345-366
-
Ict as a development factor in the tunisian olive oil sector
New Medit, Vol. 20, Núm. 4, pp. 3-14
-
Medir la capacidad de innovación social en organizaciones complejas del tercer sector
Empiria: Revista de metodología de ciencias sociales, Núm. 51, pp. 153-182
-
Motivaciones asociadas a la gastronomía local en un destino turístico: Estudio de caso de la ciudad de Córdoba
El turismo en Córdoba: escenarios, tendencias y perspectivas : libro homenaje a los profesores José María Manjavacas Ruiz y Martín Torres Márquez (in memoriam) (UCOPress), pp. 139-155
-
Online popularity as a development factor for cooperatives in the winegrowing sector
Journal of Business Research, Vol. 123, pp. 79-85
-
Segmentation of Tourists that Visit the City of Popayán (Colombia) according to Their Interest in Its Gastronomy
Journal of Culinary Science and Technology, Vol. 19, Núm. 2, pp. 149-170
-
Segmentation of food market visitors in World Heritage Sites. Case study of the city of Córdoba (Spain)
Current Issues in Tourism, Vol. 24, Núm. 8, pp. 1139-1153
-
The role of the SDGs as enhancers of the performance of Spanish wine cooperatives
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 173
-
What does the olive oil tourist value at the destination? A criterion for olive oil tourism segmentation
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 25
2020
-
Cooperativismo de segundo grado y adopción de las TIC
CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 100, pp. 67-85
-
Economic efficiency in the tunisian olive oil sector
Agriculture (Switzerland), Vol. 10, Núm. 9, pp. 1-13