MIGUEL JESÚS
MEDINA VIRUEL
PROFESOR SUSTITUTO INTERINO
Universidad de Córdoba
Córdoba, EspañaPublications in collaboration with researchers from Universidad de Córdoba (42)
2023
-
EMOTIONAL PERCEPTION AND CULTURAL MOTIVATION ON LOYALTY TO A WORLD HERITAGE SITES DESTINATION
Geojournal of Tourism and Geosites, Vol. 49, Núm. 3, pp. 1165-1175
-
Recapacitación investigadora del profesorado: perspectiva de los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS)
Sostenibilidad e internacionalización como pilares de vanguardia educativa (Dykinson), pp. 453-466
-
Towards a systematic review of the concept of heritage tourism
Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 28, Núm. 101, pp. 369-383
2022
-
Interests, motivations and gastronomic experiences in the world heritage site destination of Granada (Spain): satisfaction analysis
British Food Journal, Vol. 125, Núm. 13, pp. 61-80
2021
-
Categorization of the heritage tourist. The case of granada (spain)
Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 26, Núm. Special Issue 5, pp. 388-403
-
Cultural Interest and Emotional Perception of Tourists in WHS
Journal of Quality Assurance in Hospitality and Tourism, Vol. 22, Núm. 3, pp. 345-366
-
Ict as a development factor in the tunisian olive oil sector
New Medit, Vol. 20, Núm. 4, pp. 3-14
-
Motivaciones asociadas a la gastronomía local en un destino turístico: Estudio de caso de la ciudad de Córdoba
El turismo en Córdoba: escenarios, tendencias y perspectivas : libro homenaje a los profesores José María Manjavacas Ruiz y Martín Torres Márquez (in memoriam) (UCOPress), pp. 139-155
-
Online popularity as a development factor for cooperatives in the winegrowing sector
Journal of Business Research, Vol. 123, pp. 79-85
-
Segmentation of Tourists that Visit the City of Popayán (Colombia) according to Their Interest in Its Gastronomy
Journal of Culinary Science and Technology, Vol. 19, Núm. 2, pp. 149-170
-
Segmentation of food market visitors in World Heritage Sites. Case study of the city of Córdoba (Spain)
Current Issues in Tourism, Vol. 24, Núm. 8, pp. 1139-1153
-
The role of the SDGs as enhancers of the performance of Spanish wine cooperatives
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 173
-
What does the olive oil tourist value at the destination? A criterion for olive oil tourism segmentation
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 25
2020
-
Cooperativismo de segundo grado y adopción de las TIC
CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 100, pp. 67-85
-
Economic efficiency in the tunisian olive oil sector
Agriculture (Switzerland), Vol. 10, Núm. 9, pp. 1-13
-
Information and communication technologies as development tools for second-tier cooperatives
New Medit, Vol. 19, Núm. 4, pp. 69-80
-
Innovation as the backbone of sustainable development goals
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11
-
Motivación y valoración de atributos en el gastroturismo de Oruro (Bolivia)
Revista de estudios regionales, Núm. 117, pp. 123-143
-
Segmentación y percepción turística en destinos patrimonio material de la humanidad: Córdoba (España)
Revista de ciencias sociales, Vol. 26, Núm. 1, pp. 11-24
-
Sostenibilidad, desarrollo endógeno y economía social
Revista Iberoamericana de Economía Solidaria e Innovación Socioecológica: RIESISE, Vol. 3, pp. 17-35