Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Córdoba (42)

2023

  1. EMOTIONAL PERCEPTION AND CULTURAL MOTIVATION ON LOYALTY TO A WORLD HERITAGE SITES DESTINATION

    Geojournal of Tourism and Geosites, Vol. 49, Núm. 3, pp. 1165-1175

  2. Recapacitación investigadora del profesorado: perspectiva de los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS)

    Sostenibilidad e internacionalización como pilares de vanguardia educativa (Dykinson), pp. 453-466

  3. Towards a systematic review of the concept of heritage tourism

    Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 28, Núm. 101, pp. 369-383

2021

  1. Categorization of the heritage tourist. The case of granada (spain)

    Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 26, Núm. Special Issue 5, pp. 388-403

  2. Cultural Interest and Emotional Perception of Tourists in WHS

    Journal of Quality Assurance in Hospitality and Tourism, Vol. 22, Núm. 3, pp. 345-366

  3. Ict as a development factor in the tunisian olive oil sector

    New Medit, Vol. 20, Núm. 4, pp. 3-14

  4. Motivaciones asociadas a la gastronomía local en un destino turístico: Estudio de caso de la ciudad de Córdoba

    El turismo en Córdoba: escenarios, tendencias y perspectivas : libro homenaje a los profesores José María Manjavacas Ruiz y Martín Torres Márquez (in memoriam) (UCOPress), pp. 139-155

  5. Online popularity as a development factor for cooperatives in the winegrowing sector

    Journal of Business Research, Vol. 123, pp. 79-85

  6. Segmentation of Tourists that Visit the City of Popayán (Colombia) according to Their Interest in Its Gastronomy

    Journal of Culinary Science and Technology, Vol. 19, Núm. 2, pp. 149-170

  7. Segmentation of food market visitors in World Heritage Sites. Case study of the city of Córdoba (Spain)

    Current Issues in Tourism, Vol. 24, Núm. 8, pp. 1139-1153

  8. The role of the SDGs as enhancers of the performance of Spanish wine cooperatives

    Technological Forecasting and Social Change, Vol. 173

  9. What does the olive oil tourist value at the destination? A criterion for olive oil tourism segmentation

    International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 25

2020

  1. Cooperativismo de segundo grado y adopción de las TIC

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 100, pp. 67-85

  2. Economic efficiency in the tunisian olive oil sector

    Agriculture (Switzerland), Vol. 10, Núm. 9, pp. 1-13

  3. Information and communication technologies as development tools for second-tier cooperatives

    New Medit, Vol. 19, Núm. 4, pp. 69-80

  4. Innovation as the backbone of sustainable development goals

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11

  5. Motivación y valoración de atributos en el gastroturismo de Oruro (Bolivia)

    Revista de estudios regionales, Núm. 117, pp. 123-143

  6. Segmentación y percepción turística en destinos patrimonio material de la humanidad: Córdoba (España)

    Revista de ciencias sociales, Vol. 26, Núm. 1, pp. 11-24

  7. Sostenibilidad, desarrollo endógeno y economía social

    Revista Iberoamericana de Economía Solidaria e Innovación Socioecológica: RIESISE, Vol. 3, pp. 17-35