Publicaciones en las que colabora con DOLORES ELICHE QUESADA (15)

2022

  1. Formación en emprendimiento sostenible. Experiencia en la educación superior.

    Libro de actas TAEE 2022 XV Congreso de Tecnología, Aprendizaje y Enseñanza de la Electrónica: Livro de procedimentos TAEE 2022 XV Conferência em Tecnologia, Aprendizagem e Ensino da Eletrónica=Proceedings book TAEE 2022 XV International Conference of Technology, Learning and Teaching of Electronics

2021

  1. Online tools for the creation of personal learning environments in engineering studies for sustainable learning

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 3, pp. 1-18

  2. Proposal for the incorporation of the sustainable development goals in engineering subjects

    EDULEARN21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 5th-6th, 2021, Online)

  3. Self-diagnosis of entrepreneurial attitudes: Creativity and innovation in engineering students

    EDULEARN21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 5th-6th, 2021, Online)

2020

  1. Curación de Contenidos y Entornos Personales de Aprendizaje como herramienta de aprendizaje en Ingeniería Electrónica

    XIV Congreso de Tecnologías Aplicadas a la Enseñanza de la Electrónica: Proceedings TAEE 2020 = XIV Conferência em Tecnologias Aplicadas ao Ensino da Eletrónica = XIV Conference on Technology, Teaching and Learning of Electronics

  2. The impact of the entrepreneurship promotion programs and the social networks on the sustainability entrepreneurial motivation of engineering students

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 12

2018

  1. Creación de Entornos Personales de Aprendizaje en la práctica docente con alumnos universitarios

    Tecnología, Aprendizaje y Enseñanza de la Electrónica: TAEE 2018 : Actas del XIII Congreso de Tecnología, Aprendizaje y Enseñanza de la Electrónica, Tenerife, 20-22 de junio, 2018

  2. Creation of Personal Learning Environments to initiate entrepreneurship to engineering students

    EDULEARN18 Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technology (July 2nd-4th, 2018, Palma, Spain)

  3. Experiencias con Twitter para fomentar el emprendimiento a estudiantes del Grado en Ingeniería

    Jornadas Virtuales de Colaboración y Formación Virtual USATIC 2018: ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC. actas

  4. Follow me on twitter! Twitter as a resource to evaluate the meetings with entrepreneurs

    EDULEARN18 Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technology (July 2nd-4th, 2018, Palma, Spain)

  5. Impacto de las redes sociales para fomentar el emprendimiento en estudiantes de ingeniería

    Casos de éxito en aprendizaje ubicuo y social mediado con tecnologías (Prensas de la Universidad de Zaragoza), pp. 355-364

  6. Personal Learning Environment for Educational Trainning in Higher Engineering Education

    Proceedings of 2018 Technologies Applied to Electronics Teaching, TAEE 2018

2017

  1. Facebook como herramienta para desarrollar competencias transversales

    Trabajos Fin de Carrera (TFG y TFM). El camino de la profesionalización: actas VIII Jornadas de Redes de Investigación e Innovación Docente de la UNED

2016

  1. The social media networking tools for the promotion of the entrepreneurship

    Proceedings of 2016 Technologies Applied to Electronics Teaching, TAEE 2016

  2. Utilización de las redes sociales para el fomento del emprendimiento en estudiantes de ingeniería

    Tecnología, Aprendizaje y Enseñanza de la Electrónica: TAEE 2016: Libro de Actas del XII Congreso de Tecnología, Aprendizaje y Enseñanza de la Electrónica