Departamento
ORGANIZACIÓN DE EMPRESAS, MÁRKETING Y SOCIOLOGÍA
Publicaciones (46) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2017
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A consumer-oriented model for analysing the suitability of food classification systems
Food Policy, Vol. 69, pp. 176-189
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An ontology-driven framework for data integration and dynamic service composition: Case study in the oil & gas industry
Proceedings of the International Conference on WWW/Internet 2017 and Applied Computing 2017
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Análisis de la relación entre desarrollo humano y educación
CUICIID 2017: congreso Universitario Internacional sobre la comunicación en la profesión y en la Universidad de hoy. Contenidos, investigación, innovación y docencia
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BETWEEN-TEAMS COMPETITION TO DEVELOP THE UNIVERSITY STUDENTS' TEAMWORK COMPETENCE: AN EXPERIMENTAL STUDY
INTED2017: 11TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE
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Big Data and language learning. Opportunities for entrepreneurship
EDUcación y TECnología: Propuestas desde la investigación y la innovación educativa
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Constructability in industrial plants construction: a BIM-Lean approach using the Digital Obeya Room framework
Journal of Civil Engineering and Management, Vol. 23, Núm. 8, pp. 1100-1108
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Design and implementation of an ERP platform as practice environment for learning in Operations Management
WPOM, Núm. 8, pp. 27-31
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Determining factors for economic efficiency in the organic olive oil sector
Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 5
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Determining factors for economic efficiency in the organic olive oil sector
Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 5
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Determining factors of voluntariness in sustainable environmental innovation (eco-processes) and their certification: Agri-food sector
Proceedings of the European Conference on Innovation and Entrepreneurship, ECIE
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Economía y comercialización de los aceites de oliva: factores y perspectivas para el liderazgo español del mercado global
Fundación Cajamar
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El dilema de la empresa familiar: ¿ser o no ser innovadora?
Harvard Deusto business review, Núm. 272, pp. 44-52
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El papel del Tercer Sector de Acción Social y su articulación normativa en España
Revista Brasileira de História & Ciências Sociais, Vol. 9, Núm. 18, pp. 58-71
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Environment determinants in business adoption of Cloud Computing
Industrial Management and Data Systems, Vol. 117, Núm. 1, pp. 228-246
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Estado actual de la investigación sobre Segmentación de clientes y Flexibilidad de la cadena de suministro: el desafío futuro de la Microsegmentación
Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 62, pp. 16-34
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Estrategias para educar en y para la igualdad: coeducar en los centros
Atlánticas: revista internacional de estudios feministas, Vol. 2, Núm. 1, pp. 166-191
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Explanatory factors for efficiency in the use of social networking sites—The case of organic food products
Psychology and Marketing, Vol. 34, Núm. 12, pp. 1119-1126
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How To Measure And Predict Degree Of Circularity Thinking in Construction Sector? - Modern Way to Build Competitive Advantage
VISION 2020: SUSTAINABLE ECONOMIC DEVELOPMENT, INNOVATION MANAGEMENT, AND GLOBAL GROWTH, VOLS I-IX, 2017
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How to measure and predict degree of circularity thinking in construction sector? – Modern way to build competitive advantage
Proceedings of the 30th International Business Information Management Association Conference, IBIMA 2017 - Vision 2020: Sustainable Economic development, Innovation Management, and Global Growth
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Influence of the lack of a standard definition of “family business” on research into their international strategies
European Research on Management and Business Economics, Vol. 23, Núm. 3, pp. 132-146