Departamento
ORGANIZACIÓN DE EMPRESAS, MÁRKETING Y SOCIOLOGÍA
Publicaciones (24) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2017
-
A consumer-oriented model for analysing the suitability of food classification systems
Food Policy, Vol. 69, pp. 176-189
-
Constructability in industrial plants construction: a BIM-Lean approach using the Digital Obeya Room framework
Journal of Civil Engineering and Management, Vol. 23, Núm. 8, pp. 1100-1108
-
Design and implementation of an ERP platform as practice environment for learning in Operations Management
WPOM, Núm. 8, pp. 27-31
-
Determining factors for economic efficiency in the organic olive oil sector
Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 5
-
Determining factors for economic efficiency in the organic olive oil sector
Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 5
-
El dilema de la empresa familiar: ¿ser o no ser innovadora?
Harvard Deusto business review, Núm. 272, pp. 44-52
-
El papel del Tercer Sector de Acción Social y su articulación normativa en España
Revista Brasileira de História & Ciências Sociais, Vol. 9, Núm. 18, pp. 58-71
-
Environment determinants in business adoption of Cloud Computing
Industrial Management and Data Systems, Vol. 117, Núm. 1, pp. 228-246
-
Estado actual de la investigación sobre Segmentación de clientes y Flexibilidad de la cadena de suministro: el desafío futuro de la Microsegmentación
Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 62, pp. 16-34
-
Estrategias para educar en y para la igualdad: coeducar en los centros
Atlánticas: revista internacional de estudios feministas, Vol. 2, Núm. 1, pp. 166-191
-
Explanatory factors for efficiency in the use of social networking sites—The case of organic food products
Psychology and Marketing, Vol. 34, Núm. 12, pp. 1119-1126
-
Influence of the lack of a standard definition of “family business” on research into their international strategies
European Research on Management and Business Economics, Vol. 23, Núm. 3, pp. 132-146
-
Integration of marketing activities in the mechanical design process
Lecture Notes in Mechanical Engineering, pp. 961-969
-
Intermodal transport in freight distribution: a literature review
Transport Reviews, Vol. 37, Núm. 6, pp. 782-807
-
La apuesta por la agricultura ecológica en el olivar. Un mercado de futuro
Boletín del Instituto de Estudios Giennenses, Núm. 216, pp. 353-376
-
La singularización como estrategia competitiva en el contexto oleícola internacional
Mercacei magazine, Núm. 90, pp. 130-139
-
Lean production, workforce development and operational performance
Management Decision, Vol. 55, Núm. 1, pp. 103-118
-
Learning to Teach Lean Management through Games: Systematic Literature Review
WPOM, Núm. 8, pp. 164-170
-
Mapping the time. Method for logistics management software: Application in Spain
Computers in Industry, Vol. 89, pp. 1-12
-
Medición del impacto social y económico: políticas públicas de emprendimiento en Andalucía
CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 90, pp. 75-102