Publicaciones (24) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2017

  1. A consumer-oriented model for analysing the suitability of food classification systems

    Food Policy, Vol. 69, pp. 176-189

  2. Constructability in industrial plants construction: a BIM-Lean approach using the Digital Obeya Room framework

    Journal of Civil Engineering and Management, Vol. 23, Núm. 8, pp. 1100-1108

  3. Design and implementation of an ERP platform as practice environment for learning in Operations Management

    WPOM, Núm. 8, pp. 27-31

  4. Determining factors for economic efficiency in the organic olive oil sector

    Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 5

  5. Determining factors for economic efficiency in the organic olive oil sector

    Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 5

  6. El dilema de la empresa familiar: ¿ser o no ser innovadora?

    Harvard Deusto business review, Núm. 272, pp. 44-52

  7. El papel del Tercer Sector de Acción Social y su articulación normativa en España

    Revista Brasileira de História & Ciências Sociais, Vol. 9, Núm. 18, pp. 58-71

  8. Environment determinants in business adoption of Cloud Computing

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 117, Núm. 1, pp. 228-246

  9. Estado actual de la investigación sobre Segmentación de clientes y Flexibilidad de la cadena de suministro: el desafío futuro de la Microsegmentación

    Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 62, pp. 16-34

  10. Estrategias para educar en y para la igualdad: coeducar en los centros

    Atlánticas: revista internacional de estudios feministas, Vol. 2, Núm. 1, pp. 166-191

  11. Explanatory factors for efficiency in the use of social networking sites—The case of organic food products

    Psychology and Marketing, Vol. 34, Núm. 12, pp. 1119-1126

  12. Influence of the lack of a standard definition of “family business” on research into their international strategies

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 23, Núm. 3, pp. 132-146

  13. Integration of marketing activities in the mechanical design process

    Lecture Notes in Mechanical Engineering, pp. 961-969

  14. Intermodal transport in freight distribution: a literature review

    Transport Reviews, Vol. 37, Núm. 6, pp. 782-807

  15. La apuesta por la agricultura ecológica en el olivar. Un mercado de futuro

    Boletín del Instituto de Estudios Giennenses, Núm. 216, pp. 353-376

  16. La singularización como estrategia competitiva en el contexto oleícola internacional

    Mercacei magazine, Núm. 90, pp. 130-139

  17. Lean production, workforce development and operational performance

    Management Decision, Vol. 55, Núm. 1, pp. 103-118

  18. Learning to Teach Lean Management through Games: Systematic Literature Review

    WPOM, Núm. 8, pp. 164-170

  19. Mapping the time. Method for logistics management software: Application in Spain

    Computers in Industry, Vol. 89, pp. 1-12

  20. Medición del impacto social y económico: políticas públicas de emprendimiento en Andalucía

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 90, pp. 75-102