RAFAEL JESÚS SEGURA SÁNCHEZ-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (39)

2017

  1. Unsupervised framework for people counting using a stereo-based camera

    Eurographics Symposium on Geometry Processing, Vol. 36, Núm. 2, pp. 27-30

  2. Unsupervised framework for people counting using a stereo-based camera

    27th Spanish Computer Graphics Conference, CEIG 2017

2016

  1. Controlador de aforo

    26th Spanish Computer Graphics Conference, CEIG 2016 - Co-located with Congreso Espanol de Informatica, CEDI 2016

2015

  1. Deferred boundary evaluation of complex CSG models

    Advances in Engineering Software, Vol. 85, pp. 51-60

2014

  1. From theoretical graphic objects to real free-form solids

    Information Sciences, Vol. 269, pp. 73-93

2013

  1. Fast and accurate evaluation of regularized Boolean operations on triangulated solids

    CAD Computer Aided Design, Vol. 45, Núm. 3, pp. 705-716

2012

  1. Aplicaciones de la realidad virtual para la construcción de Museos virtuales

    I Congreso Internacional "El patrimonio cultural y natural como motor de desarrollo: investigación e innovación"

  2. Evolución de las tecnologías utilizadas en el desarrollo de Museos Virtuales

    Virtual Archaeology Review, Vol. 3, Núm. 7, pp. 34-38

  3. Tecnologías para museos virtuales en dispositivos móviles

    Virtual Archaeology Review, Vol. 3, Núm. 7, pp. 102-108

  4. Web technologies applied to virtual heritage: An example of an Iberian Art Museum

    Journal of Cultural Heritage, Vol. 13, Núm. 3, pp. 326-331

2010

  1. A robust segment/triangle intersection algorithm for interference tests. Efficiency study

    Computational Geometry: Theory and Applications, Vol. 43, Núm. 5, pp. 474-492

  2. Herramientas SIG 3D

    Virtual Archaeology Review, Vol. 1, Núm. 1, pp. 87-91

  3. Sistema de gestión avanzado basado en información espacial para la oleicultura

    Revista de Estudios Empresariales. Segunda época, Núm. 1, pp. 189-201

  4. Uso de aplicaciones estéreo para difundir estudios arqueológicos.: Aplicación a Museos Virtuales

    Virtual Archaeology Review, Vol. 1, Núm. 2, pp. 155-159

2009

  1. A new hierarchical triangle-based point-in-polygon data structure

    Computers and Geosciences, Vol. 35, Núm. 9, pp. 1843-1853

  2. Robust and optimized algorithms for the point-in-polygon inclusion test without pre-processing

    Computer Graphics Forum, Vol. 28, Núm. 8, pp. 2264-2274

  3. Tratamiento de geoinformación a nivel peatonal: animación 3D a partir de metainformación Exif

    Novática: Revista de la Asociación de Técnicos de Informática, Núm. 199, pp. 53-58

2008

  1. Evaluación optimizada de arboles CSG de sólidos triangulados de forma libre

    18th Spanish Computer Graphics Conference, CEIG 2008

  2. Localization in an interactive system

    GRAPP 2008 - Proceedings of the 3rd International Conference on Computer Graphics Theory and Applications

  3. Simplificación de mallas con tetra-trees aplicado a entornos de interacción con dispositivos hápticos

    18th Spanish Computer Graphics Conference, CEIG 2008