Publicaciones (8) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. A Checklist Proposal for Assessing the Potential of Language Teaching Apps

    English Language Education (Springer Science and Business Media B.V.), pp. 357-382

2022

  1. Flipped and cooperative learning in the teaching of english grammar

    Investigación e innovación en lengua extranjera: Una perspectiva global (Tirant Humanidades), pp. 673-696

2021

  1. El genitivo agente como la interpretación semántica más prototípica del genitivo inglés: un estudio de corpus

    Lingüística y Literatura, Vol. 42, Núm. 79, pp. 112-131

  2. Modelling through modality: (Re)shaping Brexit

    ES Review. Spanish Journal of English Studies, Núm. 42, pp. 127-153

2020

  1. A pilot study of the flipped classroom approach in higher education

    Huarte de San Juan: Filología y Didáctica de la Lengua, Núm. 20, pp. 7-30

  2. La “clase invertida” como modelo innovador en la enseñanza de la gramática inglesa

    E-SEDLL, Núm. 3, pp. 172-184

  3. Propuesta para implementar el modelo Flipped Classroom para la enseñanza de la gramática inglesa

    Enseñanza-aprendizaje de lenguas en la era digital: Investigación e innovación educativa (Comares), pp. 27-44

  4. The British Press’ Coverage of Coronavirus Threat: A Comparative Analysis Based on Corpus Linguistics

    Cankaya University Journal of Humanities and Social Sciences, Vol. 14, Núm. 1, pp. 1-22