Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Granada (38)

2022

  1. El Modelo TPACK como marco de intervención educativa: Revisión sistemáticay Meta-análisis

    I Congreso Internacional de Investigación, Transferencia e Innovación en Educación: Libro de actas

  2. Impact of confinement on coping strategies and psychosocial factors among university students

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 12, Núm. 8, pp. 933-944

  3. Incidencia de los factores psicosociales sobre el rendimiento académico de los docentes en formación

    I Congreso Internacional de Investigación, Transferencia e Innovación en Educación: Libro de actas

  4. Self-Concept as a Mediator of the Relation Between University Students’ Resilience and Academic Achievement

    Frontiers in Psychology, Vol. 12

  5. What are pre-service teachers like? Analysis of their psychosocial profile

    Scandinavian Journal of Psychology, Vol. 63, Núm. 5, pp. 555-564

2019

  1. Consummatory Successive Negative Contrast in Rats

    BIO-PROTOCOL, Vol. 9, Núm. 7