Género y formación de profesorado. Un estudio de caso en el Máster de Profesorado de Educación Secundaria de la Universidad de Valencia

  1. RAUSELL GUILLOT, HELENA
Dirixida por:
  1. Rafael Valls Montés Director
  2. Antoni Santisteban Fernández Co-director

Universidade de defensa: Universitat Autònoma de Barcelona

Fecha de defensa: 08 de febreiro de 2021

Tribunal:
  1. Gustavo A. González Valencia Presidente/a
  2. Edda Sant Obiols Secretario/a
  3. María del Consuelo Díez Bedmar Vogal

Tipo: Tese

Teseo: 753911 DIALNET lock_openTDX editor

Resumo

La tesi presenta un estudi de cas implementat en el Màster de Professorat en Educació Secundària de la Universitat de València. Està basada en l'ús de metodologies qualitatives i en el disseny i implementació de diferents qüestionaris. Els objectius han estat conèixer el grau de formació en gènere dels futurs docents, la seva valoració de la perspectiva de gènere i els dissenys que realitzen per introduir el gènere a les aules de secundària en les matèries de ciències socials. S'han considerat, igualment, les seves respostes en relació a les aportacions del feminisme en la història de l'art i la seva didàctica.