Género y formación de profesorado. Un estudio de caso en el Máster de Profesorado de Educación Secundaria de la Universidad de Valencia
- RAUSELL GUILLOT, HELENA
- Rafael Valls Montés Director/a
- Antoni Santisteban Fernández Codirector/a
Universidad de defensa: Universitat Autònoma de Barcelona
Fecha de defensa: 08 de febrero de 2021
- Gustavo A. González Valencia Presidente/a
- Edda Sant Obiols Secretario/a
- María del Consuelo Díez Bedmar Vocal
Tipo: Tesis
Resumen
La tesi presenta un estudi de cas implementat en el Màster de Professorat en Educació Secundària de la Universitat de València. Està basada en l'ús de metodologies qualitatives i en el disseny i implementació de diferents qüestionaris. Els objectius han estat conèixer el grau de formació en gènere dels futurs docents, la seva valoració de la perspectiva de gènere i els dissenys que realitzen per introduir el gènere a les aules de secundària en les matèries de ciències socials. S'han considerat, igualment, les seves respostes en relació a les aportacions del feminisme en la història de l'art i la seva didàctica.