Género y formación de profesorado. Un estudio de caso en el Máster de Profesorado de Educación Secundaria de la Universidad de Valencia

  1. RAUSELL GUILLOT, HELENA
Zuzendaria:
  1. Rafael Valls Montés Zuzendaria
  2. Antoni Santisteban Fernández Zuzendarikidea

Defentsa unibertsitatea: Universitat Autònoma de Barcelona

Fecha de defensa: 2021(e)ko otsaila-(a)k 08

Epaimahaia:
  1. Gustavo A. González Valencia Presidentea
  2. Edda Sant Obiols Idazkaria
  3. María del Consuelo Díez Bedmar Kidea

Mota: Tesia

Teseo: 753911 DIALNET lock_openTDX editor

Laburpena

La tesi presenta un estudi de cas implementat en el Màster de Professorat en Educació Secundària de la Universitat de València. Està basada en l'ús de metodologies qualitatives i en el disseny i implementació de diferents qüestionaris. Els objectius han estat conèixer el grau de formació en gènere dels futurs docents, la seva valoració de la perspectiva de gènere i els dissenys que realitzen per introduir el gènere a les aules de secundària en les matèries de ciències socials. S'han considerat, igualment, les seves respostes en relació a les aportacions del feminisme en la història de l'art i la seva didàctica.