Departament
ORGANIZACIÓN DE EMPRESAS, MÁRKETING Y SOCIOLOGÍA
Publicacions (52) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a
2018
-
A Luis Parras, con cariño y agradecimiento
Luis Parras Guijosa: libro homenaje (Servicio de Publicaciones), pp. 147-149
-
A literature-based review on potentials and constraints in the implementation of the sustainable development goals
Journal of Cleaner Production, Vol. 198, pp. 1276-1288
-
ANALYSIS OF THE WASTE MANAGEMENT SYSTEM OF ELECTRICAL AND ELECTRONIC EQUIPMENT IN GERMANY AND ITS INFLUENCE ON THE REVERSE LOGISTICS OF THE MUNICIPALITY OF RIO DE JANEIRO
SISTEMAS & GESTAO, Vol. 13, Núm. 4, pp. 541-556
-
Agricultural companies and adoption of ICT: The case of the ecological olive oil sector in spain
Revista de la Facultad de Ciencias Agrarias, Vol. 50, Núm. 2, pp. 233-251
-
Análise da relação entre atitude ética, imagem do empresário e intenção empreendedora em estudantes universitários
Conteúdos especializados no ensino superior (Media XXI), pp. 89-101
-
Application of value stream mapping and Monte Carlo simulation in a university hospital
Proceedings of the International Conference on Industrial Engineering and Operations Management
-
Capítulo X. Un análisis de la violencia de género en la adolescencia
El Convenio de Estambul como marco de derecho antisubordiscriminatorio (Dykinson), pp. 279-302
-
CasCADe: A Novel 4D Visualization System for Virtual Construction Planning
IEEE Transactions on Visualization and Computer Graphics, Vol. 24, Núm. 1, pp. 687-697
-
Digital Obeya Room: exploring the synergies between BIM and lean for visual construction management
Innovative Infrastructure Solutions, Vol. 3, Núm. 1
-
El Aprendizaje Colaborativo. Aplicación a la asignatura de Administración de Empresas
IN-RED 2018: IV Congreso Nacional de Innovación Educativa y Docencia en Red
-
El diseño gaudiniano en la industria oleícola catalana por Cèsar Martinell i Brunet
Mercacei magazine, Núm. 94, pp. 144-149
-
Estudio de los intercambios de alumnos entre la universidad de Jaén y universidades alemanas durante los últimos tres cursos académicos en el marco del progarama Erasmus+
Mercado laboral europeo: perspectivas para jóvenes universitarios españoles : actas del I Congreso hispano-alemán de cooperaciones universitarias en la Universidad de Ciencias Aplicadas de Schmalkalden, Scmalkalden, de 16 a 20 de octubre de 2017
-
Evaluation of corporate websites and their influence on the performance of olive oil companies
Sustainability (Switzerland), Vol. 10, Núm. 4
-
Examining desorptive capacity in supply chains: the role of organizational ambidexterity
International Journal of Operations and Production Management, Vol. 38, Núm. 2, pp. 534-553
-
Facility management using digital obeya room by integrating BIM-lean approaches – An empirical study
Journal of Civil Engineering and Management, Vol. 24, Núm. 8, pp. 581-591
-
False barriers in the purchase of organic foods. The case of extra virgin olive oil in Spain
Sustainability (Switzerland), Vol. 10, Núm. 2
-
Family businesses transitioning to a circular economy model: The case of "Mercadona"
Sustainability (Switzerland), Vol. 10, Núm. 2
-
In search of a consumer-focused food classification system. An experimental heuristic approach to differentiate degrees of quality
Food Research International, Vol. 108, pp. 440-454
-
Influencia de la educación en el desarrollo humano. Análisis global 1990-2015
Proyecciones de la investigación actual universitaria (Tecnos), pp. 269-292
-
Interactions of Building Information Modeling, Lean and Sustainability on the Architectural, Engineering and Construction industry: A systematic review
Journal of Cleaner Production, Vol. 174, pp. 788-806