Publicaciones en las que colabora con Pedro Alfaro García (17)

2012

1. The Bajo Segura Fault Zone: active blind thrusting in the Eastern Betic Cordillera (SE Spain)

Journal of iberian geology: an international publication of earth sciences, Vol. 38, Núm. 1, pp. 271-284

2008

1. The Baza Fault: A major active extensional fault in the central Betic Cordillera (south Spain)

International Journal of Earth Sciences, Vol. 97, Núm. 6, pp. 1353-1365

2006

1. Geodetic Control of the Present Tectonic Deformation of the Betic Cordillera (Spain)

International Association of Geodesy Symposia

2. Geodetic control of the present tectonic deformation of the Betic Cordillera (Spain)

GEODETIC DEFORMATION MONITORING: FROM GEOPHYSICAL TO ENGINEERING ROLES

2004

1. Anomalías gravimétricas y magnéticas en la Cuenca de Guadix-Baza: primeros resultados

Geotemas (Madrid), Núm. 6, pp. 195-198

2. Nivelación de alta precisión a lo largo de la costa entre La Marina y Torrevieja (Alicante) para controlar movimiento tectónicos verticales

Resúmenes de comunicaciones y excursiones: Simposio Homenaje a D. Daniel Jiménez de Cisneros y Hervás (Universidad de Alicante / Universitat d'Alacant), pp. 114

1. Red de control GPS de la Cuenca del Bajo Segura (Cordillera Bética Oriental)

V Congreso Geológico de España: Alicante, 10-14 julio, 2000

2. Red de control GPS de la Cuenca del Bajo Segura (Cordillera Bética Oriental)

Geotemas (Madrid), Núm. 1, pp. 245-248