Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Almería (10)

2021

  1. Analysing educational interventions with gifted students. Systematic review

    Children, Vol. 8, Núm. 5

  2. El feedback y la experiencia evaluando como factores determinantes en la autorregulación de los estudiantes

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 51, Núm. 1, pp. 287-316

  3. Mapping of educational interventions with people with disabilities. Systematic review

    Innovación en la docencia e investigación de las ciencias sociales y de la educación (Dykinson), pp. 2867-2893

2007

  1. Semantic priming effects from single words in a lexical decision task

    Acta Psychologica, Vol. 125, Núm. 2, pp. 175-202

2001

  1. Influence of prime-probe stimulus onset asynchrony and prime precuing manipulations on semantic priming effects with words in a lexical-decision task

    Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance, Vol. 27, Núm. 1, pp. 75-91

1998

  1. Attentional Orienting Within Visual Field in a Lexical Decision Task

    Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance, Vol. 24, Núm. 6, pp. 1675-1689