PSICOLOGIA COMPARADA:APRENDIZAJE, ATENCION Y MEMORIA
Universidad de Almería
Almería, EspañaPublicacions en col·laboració amb investigadors/es de Universidad de Almería (10)
2021
-
Analysing educational interventions with gifted students. Systematic review
Children, Vol. 8, Núm. 5
-
El feedback y la experiencia evaluando como factores determinantes en la autorregulación de los estudiantes
Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 51, Núm. 1, pp. 287-316
-
Mapping of educational interventions with people with disabilities. Systematic review
Innovación en la docencia e investigación de las ciencias sociales y de la educación (Dykinson), pp. 2867-2893
2010
-
Impulsivity characterization in the roman high-and low-avoidance rat strains: Behavioral and neurochemical differences
Neuropsychopharmacology, Vol. 35, Núm. 5, pp. 1198-1208
2008
-
The partial reinforcement extinction effect (PREE) in female Roman high- (RHA-I) and low-avoidance (RLA-I) rats
Behavioural Brain Research, Vol. 194, Núm. 2, pp. 187-192
2007
-
Semantic priming effects from single words in a lexical decision task
Acta Psychologica, Vol. 125, Núm. 2, pp. 175-202
2003
-
Influence of prime-target relationship on semantic priming effects from words in a lexical-decision task
Acta Psychologica, Vol. 113, Núm. 3, pp. 283-295
-
Repetition priming effects from attended vs. ignored single words in a semantic categorization task
Acta Psychologica, Vol. 114, Núm. 2, pp. 185-210
2001
-
Influence of prime-probe stimulus onset asynchrony and prime precuing manipulations on semantic priming effects with words in a lexical-decision task
Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance, Vol. 27, Núm. 1, pp. 75-91
1998
-
Attentional Orienting Within Visual Field in a Lexical Decision Task
Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance, Vol. 24, Núm. 6, pp. 1675-1689