Ús de les noves tecnologies en l'aprenentatge dels alumnes amb necessitats educatives específiques en les àrees de llengua i matemàtiques amb alumnes de cinquè de primària. Estudi de cas

  1. Casellas Sanahuja, Mónica
Dirigée par:
  1. Ángel Pío González Soto Directeur/trice

Université de défendre: Universitat Rovira i Virgili

Fecha de defensa: 14 novembre 2011

Jury:
  1. Montserrat Guasch García President
  2. Carmen Ruiz Bueno Secrétaire
  3. José Antonio Torres González Rapporteur
  4. María Vives García Rapporteur
  5. Rebeca Soler Costa Rapporteur

Type: Thèses

Teseo: 322111 DIALNET lock_openTDX editor

Résumé

Aquesta investigació es porta a terme a partir de la necessitat de comprendre i descriure l'impacte de les noves tecnologies en la nostra societat i en relació en l'aprenentatge dels alumnes amb NEE. En estudis més recents Cabero (2009) es refereix a la relació que es manté entre l'educació i la tecnologia, és quan es comença a parlar sobre el paper de les noves tecnologies (TIC / TAC) per obrir nous mètodes d'ensenyament i aprenentatge, i apropar la realitat social al context escolar. El marc teòric que posa l'accent en l'evolució del concepte d'educació especial, citant els tipus més comuns presents a les aules actuals i les mesures per atendre-les, tot fent referència a la legislació educativa vigent. Pel que fa al marc empíric, s’ha treballat amb una metodologia qualitativa, amb l’elecció de l'estudi de cas. La proposta d’actuació consisteix en un portal digital, amb el recull de materials específics interactius.