Ús de les noves tecnologies en l'aprenentatge dels alumnes amb necessitats educatives específiques en les àrees de llengua i matemàtiques amb alumnes de cinquè de primària. Estudi de cas

  1. Casellas Sanahuja, Mónica
Supervised by:
  1. Ángel Pío González Soto Director

Defence university: Universitat Rovira i Virgili

Fecha de defensa: 14 November 2011

Committee:
  1. Montserrat Guasch García Chair
  2. Carmen Ruiz Bueno Secretary
  3. José Antonio Torres González Committee member
  4. María Vives García Committee member
  5. Rebeca Soler Costa Committee member

Type: Thesis

Teseo: 322111 DIALNET lock_openTDX editor

Abstract

Aquesta investigació es porta a terme a partir de la necessitat de comprendre i descriure l'impacte de les noves tecnologies en la nostra societat i en relació en l'aprenentatge dels alumnes amb NEE. En estudis més recents Cabero (2009) es refereix a la relació que es manté entre l'educació i la tecnologia, és quan es comença a parlar sobre el paper de les noves tecnologies (TIC / TAC) per obrir nous mètodes d'ensenyament i aprenentatge, i apropar la realitat social al context escolar. El marc teòric que posa l'accent en l'evolució del concepte d'educació especial, citant els tipus més comuns presents a les aules actuals i les mesures per atendre-les, tot fent referència a la legislació educativa vigent. Pel que fa al marc empíric, s’ha treballat amb una metodologia qualitativa, amb l’elecció de l'estudi de cas. La proposta d’actuació consisteix en un portal digital, amb el recull de materials específics interactius.