Estudio de los procesos tutoriales del Practicum de Magisterio de la UJA desde la perspectiva de sus agentesuna propuesta para el grado

  1. Melgarejo Cordero, Juan José
Dirigée par:
  1. Pedro Ángel Latorre Román Directeur
  2. Antonio Pantoja Vallejo Directeur

Université de défendre: Universidad de Jaén

Fecha de defensa: 17 février 2014

Jury:
  1. Honorio Salmerón Pérez President
  2. África María Cámara Estrella Secrétaire
  3. Sonia Rodríguez Fernández Rapporteur
Département:
  1. DIDÁCTICA EXPRESIÓN MUSICAL PLÁSTICA y CORPORAL

Type: Thèses

Teseo: 373051 DIALNET lock_openRUJA editor

Résumé

The aim of this research is to approach the reality of how was the Practicum in the former Teaching Diploma taught at the University of Jaén (UJA) developed, its induction processes, resources and coordination from the point of view of the actors involved, having their opinions into account with the intention of providing suggestions to improve the Practicum implemented in the new Teaching Degree.