ORGANIZACIÓN DE EMPRESAS, MÁRKETING Y SOCIOLOGÍA
Departamento
Universidad Complutense de Madrid
Madrid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Complutense de Madrid (8)
2024
-
How does the technology environment impact supply chain strategy and operational performance?
Journal of Manufacturing Technology Management
-
Unraveling the black box of supply chain flexibility in lean production environments
Supply Chain Management, Vol. 29, Núm. 1, pp. 137-161
2022
-
Building a model for the predictive improvement of air quality in Circular Smart cities
ISC2 2022 - 8th IEEE International Smart Cities Conference
-
Fast-track talent to compete in the short term. Looking at the soccer mirror: Atlético de Madrid FC versus FC Barcelona
Managerial and Decision Economics, Vol. 43, Núm. 8, pp. 3479-3497
2019
2017
-
Environment determinants in business adoption of Cloud Computing
Industrial Management and Data Systems, Vol. 117, Núm. 1, pp. 228-246
-
La expansión internacional de la olivicultura. Singularización como estrategia competitiva para el olivar tradicional.
Economía y comercialización de los aceites de oliva. Factores y perspectivas para el liderazgo español del mercado global (Fundación Caja Rural Jaén), pp. 37-58
2013
-
What can we learn from the evolution of research on lean management assessment?
International Journal of Production Research, Vol. 51, Núm. 4, pp. 1098-1116