Peer review of teaching: using the nominal group technique to improve a program in a university setting with no previous experience

  1. Barrios-Rodríguez, R.
  2. Salcedo-Bellido, I.
  3. Jiménez-Moleón, J.J.
  4. Lozano-Lorca, M.
  5. Galiano-Castillo, N.
  6. Cobos, E.J.
  7. Vílchez Rienda, J.D.
  8. Olmedo-Requena, R.
  9. Amezcua-Prieto, C.
  10. Martín-Peláez, S.
  11. González Domenech, C.M.
  12. Arrebola Moreno, J.P.
  13. Rica, R.A.
  14. García-Rubiño, M.E.
  15. Requena, P.
Revista:
International Journal for Academic Development

ISSN: 1470-1324 1360-144X

Año de publicación: 2023

Volumen: 28

Número: 4

Páginas: 385-397

Tipo: Artículo

DOI: 10.1080/1360144X.2022.2032718 GOOGLE SCHOLAR