Artikuluak (1.330) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak Ikerketa datu erreferentziatuak ikusi.

filter_list Mota (agr.) Artikuluak

2025

  1. Aprendizaje basado en retos en el aula de educación artística: experiencias de diseño de clases inclusivas en contextos de Educación Infantil

    Tercio creciente, Núm. 27, pp. 273-288

  2. Association Between Bullying/Cyberbullying and Subjective Vitality in Children and Adolescents: The Mediating Role of Mental Toughness

    Pediatric Reports, Vol. 17, Núm. 2

  3. Conocimientos alimenticios, interés, esfuerzo y progresión en el aprendizaje de la Educación Física de los adolescentes chilenos

    Sportis: Revista Técnico-Científica del Deporte Escolar, Educación Física y Psicomotricidad, Vol. 11, Núm. 1

  4. Cycle ergometer high-intensity interval training does not produce a transient risk of falling in adults 50–70 years of age

    Sport Sciences for Health

  5. Design of an educational proposal in physical education to promote walking to school in adolescents

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 63, pp. 903-917

  6. Development of an innovative approach to the assessment of eye–hand coordination in a dual-task context in prepubertal children

    Journal of Experimental Child Psychology, Vol. 254

  7. Differences in spatiotemporal running parameters in children and adolescents: A cross-sectional study

    Journal of Sports Sciences, Vol. 43, Núm. 6, pp. 544-554

  8. Differences in spatiotemporal running parameters in children and adolescents: A cross-sectional study

    Journal of Sports Sciences

  9. ENERGY expenditure of COmmuting to school (ENERGYCO): protocol for a cluster randomized controlled trial

    Frontiers in Public Health, Vol. 13

  10. Efecto de la manipulación reglamentaria en competición sub-10 sobre la variabilidad en el tiempo de raqueta a raqueta en tenis.

    Journal of sport and health research, Vol. 17, Núm. 1

  11. Effect of Multicomponent Dual-Task Training on Gait in People With Intellectual Disability

    Adapted Physical Activity Quarterly, Vol. 42, Núm. 2, pp. 247-265

  12. Effect of an 8-week programme of active breaks between classes on cognitive variables in secondary school

    Educational Studies, Vol. 51, Núm. 2, pp. 189-207

  13. Effects of Active Gamification on Sleep and Anxiety Reduction in Spanish Primary School Children

    Healthcare (Switzerland), Vol. 13, Núm. 6

  14. Encuesta sobre métodos de enseñanza de la investigación en la formación del profesorado en Educación Física y Deporte: validez y confiabilidad

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 62, pp. 918-928

  15. Examining soccer skill performance using a dual task paradigm

    International Journal of Sports Science and Coaching, Vol. 20, Núm. 2, pp. 617-627

  16. Factors Influencing Gait Performance: Comfortable Linear Gait and Complex Gait in School-Aged Children in a Dual-Task Model

    Journal of Motor Behavior, Vol. 57, Núm. 2, pp. 118-133

  17. Impact of Low-Load High-Volume Initial Sets vs. Traditional High-Load Low-Volume Bench Press Protocols on Functional and Structural Adaptations in Powerlifters

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 15, Núm. 4

  18. Music and art as a hubs for transdisciplinarity: toward the achievement of the Sustainable Development Goals

    Arts Education Policy Review

  19. Participación deportiva, capacidad espacial motriz y autoeficacia percibida en jóvenes con altas capacidades intelectuales

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 65, pp. 100-113

  20. Percepciones sobre la animación y los estudios superiores de Arte. Una mirada a través de alumnado y profesorado de la provincia de Jaén

    epsir: European Public & Social Innovation Review, Núm. 10