Publications (211) Publications in which a researcher has participated

2024

  1. Aprendizaje activo y TIC en la enseñanza de Economía en la universidad

    Revista de Estudios Empresariales. Segunda época, Núm. 1, pp. 39-53

  2. Cómo influye la metodología docente en las calificaciones de estudiantado: metodologías activas vs mobile learning

    Derecho y competencias prácticas (Dykinson), pp. 721-732

  3. Exploring the transformative power of AI in art through a circular economy lens. A systematic literature review

    Heliyon, Vol. 10, Núm. 4

  4. Intention to purchase sustainable craft products: a moderated mediation analysis of the adoption of sustainability in the craft sector

    Environment, Development and Sustainability, Vol. 26, Núm. 1, pp. 775-797

  5. Liderazgo femenino en los consejos y respuesta corporativa a las iniciativas de sostenibilidad: Un caso exploratorio en cooperativas agroalimentarias

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 111, pp. 227-259

  6. Online reputation assessment in innovative wine companies

    Journal of Innovation and Knowledge, Vol. 9, Núm. 4

  7. Quality of Life and Attachments to Rural Settlements: The Basis for Regeneration and Socio-Economic Sustainability

    Land, Vol. 13, Núm. 9

  8. Students’ perceptions of their learning outcomes in a flipped classroom environment

    Educational Technology Research and Development, Vol. 72, Núm. 2, pp. 1205-1223

  9. Sustainability and efficiency of rural accommodation business: an approach in the main tourist region of southern Europe

    Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development

  10. We don’t fire! Family firms and employment change during the COVID-19 pandemic

    Journal of Family Business Management

2023

  1. Alineación entre los objetivos de desarrollo sostenible y la responsabilidad social corporativa: vínculos con la economía social

    La economía social ante los objetivos de desarrollo sostenible de la agenda 2030 (Centro Internacional de Investigación e Información sobre la Economía Pública, Social y Cooperativa, CIRIEC-España), pp. 71-98

  2. Andrea Calabrò (ed.): a research agenda for family business—A way ahead for the field

    Journal of Management and Governance

  3. Citizens’ Voice as a Cornerstone of Making Territories Smart

    Transylvanian Review of Administrative Sciences, Vol. 2023, Núm. 70, pp. 5-27

  4. Cultural factors and Arab female entrepreneurs in Spain

    International Journal of Entrepreneurship and Small Business

  5. Disrupciones digitales y datos: retos para la seguridad en la industria europea

    Economía industrial, Núm. 430, pp. 51-56

  6. Educación superior y relevancia de los factores relacionados con la motivación en la enseñanza: análisis en el ámbito de las ciencias sociales

    Sembrando el futuro: La revolución en la formación y desarrollo de competencias (Dykinson), pp. 615-633

  7. How and when do family businesses support entrepreneurship? An exploratory analysis on the relationship among family influence and entrepreneurial opportunities in family firms

    Research Handbook on Entrepreneurship and Innovation in Family Firms (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 413-437

  8. INFLUENCING ASPECTS FOR ONLINE SALES: AN ANALYSIS OF 2ND-DEGREE OLIVE COOPERATIVE SOCIETIES IN SPAIN

    Journal of Competitiveness, Vol. 15, Núm. 4, pp. 112-133

  9. Influencias históricas e intelectuales en The Functions of the Executive de Chester Barnard

    La Razón histórica: revista hispanoamericana de historia de las ideas políticas y sociales, Núm. 58, pp. 168-194

  10. Inteligencia emocional, emprendimiento e igualdad

    Innovación en la formación docente y en el desarrollo de competencias en el aprendizaje de las ciencias económicas y empresariales (Dykinson), pp. 738-753