Ús de les noves tecnologies en l'aprenentatge dels alumnes amb necessitats educatives específiques en les àrees de llengua i matemàtiques amb alumnes de cinquè de primària. Estudi de cas

  1. Casellas Sanahuja, Mónica
Dirigida por:
  1. Ángel Pío González Soto Director/a

Universidad de defensa: Universitat Rovira i Virgili

Fecha de defensa: 14 de noviembre de 2011

Tribunal:
  1. Montserrat Guasch García Presidente/a
  2. Carmen Ruiz Bueno Secretario/a
  3. José Antonio Torres González Vocal
  4. María Vives García Vocal
  5. Rebeca Soler Costa Vocal

Tipo: Tesis

Teseo: 322111 DIALNET lock_openTDX editor

Resumen

Aquesta investigació es porta a terme a partir de la necessitat de comprendre i descriure l'impacte de les noves tecnologies en la nostra societat i en relació en l'aprenentatge dels alumnes amb NEE. En estudis més recents Cabero (2009) es refereix a la relació que es manté entre l'educació i la tecnologia, és quan es comença a parlar sobre el paper de les noves tecnologies (TIC / TAC) per obrir nous mètodes d'ensenyament i aprenentatge, i apropar la realitat social al context escolar. El marc teòric que posa l'accent en l'evolució del concepte d'educació especial, citant els tipus més comuns presents a les aules actuals i les mesures per atendre-les, tot fent referència a la legislació educativa vigent. Pel que fa al marc empíric, s’ha treballat amb una metodologia qualitativa, amb l’elecció de l'estudi de cas. La proposta d’actuació consisteix en un portal digital, amb el recull de materials específics interactius.